Skip to main content
Vraag

Glas lampje brandt niet, ondanks dat KPN abonnement 28 november zou ingaan

• November 29, 2025
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds 28.11.25 over van Ziggo naar KPN met internet en TV.

Het leek zo simpel allemaal maar helaas.

groene lampje “glas” brandt niet op het TY-01 kastje. Al gebeld en alles is goed aangesloten, daar ligt het niet aan. Alleen een monteur kan het oplossen volgens de helpdesk. Eerste afspraak is woensdag a.s. dus tot die tijd geen TV en internet.

Hopelijk blijft Ziggo nog ff in de lucht anders dus paar dagen zonder. KPN doet hier zelf nogal gemakkelijk over. Maar het valt ons zwaar tegen eigenlijk en absoluut niet klantvriendelijk. 
Het testen van de glasvezel kabel hadden ze volgens mij ook voor de aansluitdatum kunnen testen lijkt mij en dan hadden we het probleem nu niet gehad.

Benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem en of het echt niet zelf is op te lossen. 

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@CPdB welkom op de KPN Community. Wat een vervelende situatie zeg. Dit klinkt als een behoorlijke valse start van je abonnement. Mits je het kastje goed geïnstalleerd hebt zie ik niet direct een andere oplossing voor je die ik je kan aandragen. Als het lampje niet gaat branden kan het ook duiden op een probleem verder in het netwerk, bijvoorbeeld de centrale of verdeler in de buurt. Ik denk dat een monteur dan toch de enige optie is die dit ter plaatse voor je kan bekijken.