Skip to main content

Net verhuisd, zwarte NT binnen gekregen. Aangesloten, maar glas lampje brandt niet. Power en Ethernet wel. Wat kan het zijn? We hebben het zelfde abbonement als op het vorige adres. Wel een mail gekregen dat alles "succesvol is geïnstalleerd". 

Bel met de klantenservice 0800-0402.  24/7 bereikbaar voor storingen.  Zij kunnen dan meteen met je meekijken. 


Bel met de klantenservice 0800-0402.  24/7 bereikbaar voor storingen.  Zij kunnen dan meteen met je meekijken. 

Die bot zegt alleen maar dat mijn vraag telefonisch niet beantwoord kan worden.. geen medewerker te spreken. Niet echt 24/7 bereikbaar dus! Logisch ook wel. Dan maar maandag proberen.


Bel met de klantenservice 0800-0402.  24/7 bereikbaar voor storingen.  Zij kunnen dan meteen met je meekijken. 

Die bot zegt alleen maar dat mijn vraag telefonisch niet beantwoord kan worden.. geen medewerker te spreken. Niet echt 24/7 bereikbaar dus! Logisch ook wel. Dan maar maandag proberen.

je moet bepaalde woorden zeggen wil die bot je doorverbinden

volgens mij was het woord "storing" voldoende 


Hoi @Nielsvd9 . Is het al gelukt om contact met de helpdesk te krijgen?


Hoi @Nielsvd9 . Is het al gelukt om contact met de helpdesk te krijgen?

Hallo Edwin. Ik heb vandaag gebeld, morgen komt er een monteur langs. Alsnog bedankt voor de reactie!