Skip to main content

Vandaag wilde ik weer eens een prijsvergelijking doen wat betreft een internetverbinding via bijv. KPN, maar tot mijn verbazing is nu alleen nog maximaal een DSL 24Mbps connectie mogelijk i.p.v. een gigabit.

In 2021 was door KPN NetwerkNL bij mij in huis een glasaansluiting gerealiseerd in mijn woning, en doorgemeten bij oplevering.

 

 

Tot ergens vorig jaar kon ik nog wel een gigabit aanvragen op mijn adres via de website van KPN.

 

Heb op kpnnetwerk.nl de status bekeken en kreeg vervolgens het onderstaande terug.

Blijkbaar is er iets misgegaan bij kpnnetwerk wat betreft de registratie van mijn glasaansluiting?

Heb op verzoek van de medewerker bij kpnnetwerk.nl een mail gestuurd met foto van mijn aansluiting naar glasplanning@allinq.nl
 

 

We hebben toestemming nodig van je pandeigenaar

We hebben je buurt aangesloten op glasvezel. Om je woning aan te sluiten zijn werkzaamheden nodig in en rondom je huis. Om deze werkzaamheden uit te voeren hebben we ook toestemming nodig van je pandeigenaar (bijvoorbeeld je Vereniging van Eigenaars of Woningcorporatie), deze hebben we helaas niet ontvangen. Hierdoor hebben we je woning niet aangesloten op ons netwerk.


Deze melding kreeg ik vanmorgen bij het invoeren van mijn adres op kpn.com. 😎
 

Kijk eens aan! Eindelijk weer in orde 😃👌🏼


Reageer