Skip to main content
Vraag

Glaskastje knippert rood en nu geen internet

• December 26, 2025
  • 10 reacties
  • 111 keer bekeken

Mijn glasvezel kastje blijft rood knipperen op alarm alles aL Gedaan wat er nodig is maar het blijft het zelfde 

10 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Glennp 

Welkom op de community van KPN.

Even de storingsdienst van KPN bellen, via 0800-0402 of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag storing.

Je wordt direct doorverbonden met een medewerker van de storingsdienst van KPN, die dan een lijnmeting gaat verrichten op jouw glasvezelverbinding, om te zien waar het fout gaat.

De storingsdienst van KPN is 24 uur per dag, en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar!
Ook tijdens de feestdagen!

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 26, 2025

Bedankt man ga ik gelijk doen 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 26, 2025

Helaas krijg ik bandje en wordt niet verbonden er is een storing wij zijn gesloten maar heb alles op

me wifi staan televisie huisdeurbel verlichting en nu ik wordt niet geholpen 

• December 26, 2025

Je word sowieso niet meteen geholpen waarschijnlijk. Grote kans dat er een monteur moet komen. Die kan toch pas over een paar dagen.

Helaas krijg ik bandje...

Meteen? Of moet je eerst nog wat inspreken? Keuze maken in een keuzemenu? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 26, 2025

Nee iemand gesproken er is een storing in de straat maar een week geleden ook al gehad storing van 3 dagen en nu weer pppfffff

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Nee iemand gesproken er is een storing in de straat maar een week geleden ook al gehad storing van 3 dagen en nu weer pppfffff

Hoi ​@Glennp 

Je weet nu in elk geval de oorzaak, het gaat om een storing bij jullie in de straat.
Kan nu met de feestdagen enkele dagen langer duren, afhankelijk van wat de oorzaak is van deze storing.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 30, 2025

Goedemorgen ​@Glennp , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Een storing komt altijd ongelegen en duurt ook per definitie te lang; we zijn inmiddels een paar dagen verder, wat is op dit moment de stand van zaken? Je geeft aan dat je een week geleden ook al storing had en nu dus weer. Was het dan in eerste instantie opgelost en hield de verbinding er op 2e Kerstdag weer mee op? Vat ik dat zo goed samen? Mocht het probleem nog steeds actueel zijn dan hoop ik dat je hier inmiddels alsnog contact over hebt gehad met onze Helpdesk. Mocht ik vanaf hier nog iets voor jou kunnen betekenen, laat dit dan ook vooral weten! Trouwens, het is tegenwoordig ook mogelijk om zelf een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2025

Beste nog steeds niks helaas en ze komen met 100gb aan vergoeding voorlopige maar koop hier niks voor, zakelijk zo als privé kan ik niks meer en enige wat je hoort is sorry probleem wordt opgelost nou voorlopige wordt er niks opgelost en ben ik al sinds vrijdag offline, dus kpn verliest hierdoor een grote klant 5 mobiele telefoons internet televisie.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 30, 2025

Dat betekent dat je een noodpakket hebt ontvangen om de periode dat je verbinding niet werkt te overbruggen ​@Glennp. Een storing kan helaas complexer zijn dan in eerste instantie wordt aangenomen; het kan bijvoorbeeld voorkomen dat er een kabel kapot is, dat er moeten worden gegraven en daar zijn soms vergunningen voor nodig. Ik weet natuurlijk niet precies wat er in jouw geval aan de hand is maar we hebben er natuurlijk niks aan om een storing onnodig langer te laten duren dan nodig; daar schieten onze klanten niks mee op en wij natuurlijk ook niet. Ik hoop uiteraard dat deze storing zo snel mogelijk wordt verholpen! 🙏🏻

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2025

Wat moet ik met een wappie pakket, noodpakket lekker mee blijven doen met die onzin man man man zeg al weer genoeg over de provider zelf een noodpakket kado ongekend echt