Skip to main content
Beantwoord

Glaslampje op glasvezelaansluiting brandt niet

• July 31, 2026
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Hallo,

Mijn internet is uitgevallen om 17.59 volgens mijn vermelding van mijn Honeywell verwarmingssysteem. Ik kreeg hier automatisch een vermelding van op mijn telefoon. Ik had avond dienst dus toen ik thuis kwam rond 22.30 nog steeds geen internet. Ik heb de router gereset en het glasvezel kastje. Een paar keer. Nu zag ik dat het glas lampje niet brand op het nt glasvezelkastje. Wat wel brand is het power lampje en die van ethernet. Als ik zo de andere berichten bekijk met hetzelfde probleem lijkt er dus iets mis te zijn buitenshuis wan hier zitten alle kabels goed en zijn niet beschadigd ofzo. Kan hier iemand naar kijken?

Mvg,

Jeroen

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Jeroen909, welkom op de KPN Community. Het is inmiddels enkele dagen later sinds jouw bericht, ben je inmiddels op jouw adres weer online? Via de KPN website kun je zelf als klant ook enkele dingen controleren via het stappenplan voor storingen. Mocht het daarmee niet online komen, dan zou ik de suggestie van onze monteur volgen

Je kunt nog controleren of het glasvezelkastje goed op de aansluiting is geschoven. Als het niet helemaal goed is vastgeklikt, brandt het glaslampje namelijk ook niet.

Als alles goed is aangesloten, zit er helaas niets anders op dan de klantenservice te bellen en een afspraak met een monteur te maken. Het telefoonnummer is 0800-0402. Je kunt ook via deze link een terugbelafspraak maken.

2 reacties

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN Monteur
  • July 31, 2026

Je kunt nog controleren of het glasvezelkastje goed op de aansluiting is geschoven. Als het niet helemaal goed is vastgeklikt, brandt het glaslampje namelijk ook niet.

Als alles goed is aangesloten, zit er helaas niets anders op dan de klantenservice te bellen en een afspraak met een monteur te maken. Het telefoonnummer is 0800-0402. Je kunt ook via deze link een terugbelafspraak maken.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jeroen909, welkom op de KPN Community. Het is inmiddels enkele dagen later sinds jouw bericht, ben je inmiddels op jouw adres weer online? Via de KPN website kun je zelf als klant ook enkele dingen controleren via het stappenplan voor storingen. Mocht het daarmee niet online komen, dan zou ik de suggestie van onze monteur volgen

Â