Skip to main content
Antwoord

Glaspoort kan de kabel niet naar mijn huis trekken en KPN wil mijn noodpakket niet opwaarderen

• January 6, 2025
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Vandaag is glaspoort langs geweest. Glasvezel ligt op straat maar kan niet het huis in worden getrokken ivm geen verbinding met de straat. Zitten nu al 2 weken op een noodpakket , ik

wilde het internet optoppen met meer gb omdat mijn vriend een eigen bedrijf ( software ) runt vanuit huis en ik graag Netflix wil downloaden aangezien de digitenne amper bereik heeft. Optoppen kon niet , er was nog “ genoeg” (36gb). Wat is nu de volgende stap van dit alles ? 

Beste antwoord door Denise van KPN

Een noodpakket is misschien niet ideaal, maar gelukkig heb je op deze manier toch nog iets van internet terwijl je wacht op glasvezel!

Voor vragen over de aanleg zelf moet je bij Glaspoort zijn.

Maar jouw vraag over het noodpakket is hier wel op de juiste plek. Als je een noodpakket hebt, kan je deze optoppen door te bellen. Het systeem herkent dat jij een noodpakket hebt en zal deze optoppen als de data op. Eerder optoppen kan niet via het systeem. Daarvoor is persoonlijk contact nodig. Blijf dus aan de lijn om een medewerker te spreken te krijgen. Mijn collega kan je verder helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2025

Een noodpakket is misschien niet ideaal, maar gelukkig heb je op deze manier toch nog iets van internet terwijl je wacht op glasvezel!

Voor vragen over de aanleg zelf moet je bij Glaspoort zijn.

Maar jouw vraag over het noodpakket is hier wel op de juiste plek. Als je een noodpakket hebt, kan je deze optoppen door te bellen. Het systeem herkent dat jij een noodpakket hebt en zal deze optoppen als de data op. Eerder optoppen kan niet via het systeem. Daarvoor is persoonlijk contact nodig. Blijf dus aan de lijn om een medewerker te spreken te krijgen. Mijn collega kan je verder helpen.