Skip to main content

Ik meet al een aantal dagen op verschillende tijden mijn internetsnelheid sinds de glasvezelverbinding geplaatst is. In begin was deze ruim 200 Mbs up en down direct via cat6 kabel op nieuwste modem KPN met pc en zelfs op mijn gsm en tablet. Nu komt het niet verder dan maximaal zo'n 90 Mbs. Zelfs 's nachts wordt het niet meer.

Is dit het concept van KPN of gaat het deze nieuwe glasvezelverbindingen in Zwolle toch nog voorzien van waar voor betaald wordt, in mijn geval 200 Mbs up en down, want dat is de reden waarom we zijn overgestapt van Ziggo naar KPN

*admin: topic afgesplitst

Hallo @Bitje , haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en start dan de glaskast weer op en daarna de modem/router. Gaat het nu beter via de bekabelde test?

 

 


Bedankt voor je advies. Het werkt weer supersnel up en down en zal nu regelmatig alles opnieuw opstarten en dit al op WiFi. Bekabeld net zo snel.

Mijn vertrouwen in KPN is weer helemaal terug als dit de oplossing is en blijft.

Ik zal wel regelmatig blijven meten.

Mijn gedachte ging naar beginfase Ziggo, waar zeker de snelheid in het weekend afnam


Hallo @Bitje , bedankt voor de update, goed om te lezen dat alles weer goed werkt.

Ik herstart 1x per maand diverse dingen gewoon op voor een frisse start.:relaxed:

Â