Skip to main content

Hallo,

Wij krijgen hier binnenkort glasvezel in de straat. Als ik mijn adres invoer in de postcode check dan staat er dat mijn maximale internetsnelheid op mijn adres 67 mbit/s is, gaat dit dan al over glasvezel of over wat ik nu heb? Want anders gaan wij met glasvezel niet veel sneller internet krijgen.

 

Is het glasvezel van kpn? Of van een ander bedrijf?


Is het glasvezel van kpn? Of van een ander bedrijf?

Het is van inderdaad glasvezel van kpn


Als er binnenkort glasvezel wordt gelegd kan het echt weken duren voor het opgeleverd wordt . Schrijf je in voor de nieuwsbrief van kpnnetwerk.nl. Dan wordt je op de hoogte gehouden over de voortgang.  www.kpnnetwerk.nl


Als er binnenkort glasvezel wordt gelegd kan het echt weken duren voor het opgeleverd wordt . Schrijf je in voor de nieuwsbrief van kpnnetwerk.nl. Dan wordt je op de hoogte gehouden over de voortgang.  www.kpnnetwerk.nl

Ja maar er staat als ik mijn adres check doe dat mijn internet snelheid op mijn locatie maximaal 67 Mbit/s is (dat is 8 MB/s). Wordt dit sneller als ik glasvezel krijg of is dit het maximale voor mijn adres.


Als ik mijn adres invoer in de postcode check dan staat er dat mijn maximale internetsnelheid op mijn adres 67 mbit/s is, gaat dit dan al over glasvezel of over wat ik nu heb?

Dat gaat over jouw huidige VDSL aansluiting.

Met glasvezel zijn bij KPN snelheden tot 500Mbps mogelijk en vanaf maart van 1Gbps.

Niet dat je dat in de komende jaren nodig zult hebben maar toch...


Wat zegt deze site? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen


Wat zegt deze site? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen

 


Als er binnenkort glasvezel wordt gelegd kan het echt weken duren voor het opgeleverd wordt . Schrijf je in voor de nieuwsbrief van kpnnetwerk.nl. Dan wordt je op de hoogte gehouden over de voortgang.  www.kpnnetwerk.nl

Ja maar er staat als ik mijn adres check doe dat mijn internet snelheid op mijn locatie maximaal 67 Mbit/s is (dat is 8 MB/s). Wordt dit sneller als ik glasvezel krijg of is dit het maximale voor mijn adres.

Ja dit word sneller. Maar als ze nog moeten beginnen met graven, dan duurt het nog wel ff voor dat het zover is...


Maar als ze nog moeten beginnen met graven, dan duurt het nog wel ff voor dat het zover is...

Inderdaad, als alles volgens planning verloopt tot eind januari. :slight_smile:


Als er binnenkort glasvezel wordt gelegd kan het echt weken duren voor het opgeleverd wordt . Schrijf je in voor de nieuwsbrief van kpnnetwerk.nl. Dan wordt je op de hoogte gehouden over de voortgang.  www.kpnnetwerk.nl

Ja maar er staat als ik mijn adres check doe dat mijn internet snelheid op mijn locatie maximaal 67 Mbit/s is (dat is 8 MB/s). Wordt dit sneller als ik glasvezel krijg of is dit het maximale voor mijn adres.

Ja dit word sneller. Maar als ze nog moeten beginnen met graven, dan duurt het nog wel ff voor dat het zover is...

Ze zeiden ze willen binnen 3 dagen klaar zijn, maar het gaat me ook niet om hoe lang het duurt perse maar ik vroeg me af hoe mijn internet zou veranderen


Maar als ze nog moeten beginnen met graven, dan duurt het nog wel ff voor dat het zover is...

Inderdaad, als alles volgens planning verloopt tot eind januari. :slight_smile:

Oh dat valt heel erg mee!


Maar als ze nog moeten beginnen met graven, dan duurt het nog wel ff voor dat het zover is...

Inderdaad, als alles volgens planning verloopt tot eind januari. :slight_smile:

2021 of 2022? :thinking:


Maar als ze nog moeten beginnen met graven, dan duurt het nog wel ff voor dat het zover is...

Inderdaad, als alles volgens planning verloopt tot eind januari. :slight_smile:

2021 of 2022? :thinking:

Bron.


Elke planning loopt uit in tijd en kosten. Dus zal wel 2021 worden. 😉


Elke planning loopt uit in tijd en kosten. Dus zal wel 2021 worden. 😉

serieus joh? ik had niet verwacht dat het nog zo lang zou duren:sweat_smile:


Hoi @Jeppieyoh, je hebt je antwoord al gevonden zie ik. Heel fijn. Als de planning klopt dan wordt het eind deze maand opgeleverd. Projecten worden vaak in een keer per wijk opgeleverd, dus niet per woning. 


Ik woon in een nieuwbouwwoning, het hele netwerk is vier jaar geleden aangelegd. Ik vraag me af waarom er geen glasvezel ligt maar een oud koper kabel netwerk is aangelegd?!?!?

Â