Skip to main content

Wanneer wordt er glasvezel aangelegd ; xxxx Ede

*Admin: postcode verwijderd. 

Volgens https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status/ is dat nog niet bekend.


Waarom stap je niet over naar Ziggo?

Of zit je bij Ziggo? Lekker blijven zitten dan. En haal maar snel je adres weg...


Wil alleen internet van Ziggo en rest van KPN maar das gewoon niet te betalen

 


Wil alleen internet van Ziggo en rest van KPN maar das gewoon niet te betalen

Wat bedoelt u met "de rest"?


tv en vast bellen


tv en vast bellen

Dat kan niet eens. Tv en bellen van KPN werkt alleen over KPN internet verbinding. Niet over de verbinding van Ziggo.


Bij KPN is tv zonder internet onmogelijk, aangezien kpn haar tv kanalen via internet doorgeeft.

En alleen internet bij Ziggo is ook onmogelijk. Er zit altijd “KabelTV” bij én gebruik van de online tv-dienst ziggogo.

Je kunt beter alles van één provider nemen voor vaste diensten. Dat is altijd het minst duur.

Alleen internet** van Ziggo (met dus basis-tv): Maar met 50 Mb/s download (en dat tv pakket) kom je op ca. 48,50 euro. (en dat is al duurder dan internet bij KPN à 42,50)

TV bij KPN: € 10 bovenop het internet** en vast bellen € 2*** erbij (dus 54,50 in totaal!) Gebruik je alleen TV en vast bellen (en dus niet het onomkoombare internet) dan kost KPN je voor TV en vast bellen dus 54,50 (Ex. gesprekskosten) per maand! Terwijl je internet hebt wat je niet gebruikt als je dat via Ziggo hebt. Je hebt dan diensten dubbel (o.a. internet) en dan betaal je dus ook dubbel.

Jouw combi komt op 103,50 !!! Terwijl je dus daarin bij KPN al voor 54,50 alle diensten hebt….

**bij alle bedragen ben ik afgegaan op internet 50/5.

*** vast bellen bij kpn is € 2 abo dus excl. gesprekskosten. (NL 0,15 p/min, rest E.U. 0,23 p/min.)


maar bij kpn heb ik 24/3

 


maar bij kpn heb ik 24/3

Dan is op dit moment dus Ziggo de aangewezen provider voor sneller internet. Terug naar kpn kan later altijd nog weer. Maar als je nu (al) geen ‘last’ hebt van die snelheid (in mijn eentje had ik zelfs genoeg aan een download van 14 Mb/s), kan je het ook zo laten.

Met alles bij Ziggo. Internet EN Televisie EN vaste telefoon.

Nota bene: voor een gezin met 3 tieners is doorgaans 200 Mb/s voldoende. Laat je niet gek maken door onzinnige snelheden.