Skip to main content

We gaan verhuizen, daar ligt glasvezel in de straat, dit moet doorgetrokken worden naar het huis ,ik heb met kpn gemeente etc gebeld,  niemand weet van wie dit glasvezel is. Hoe kom ik daarachter, wie moet de aansluiting maken en kan daarna elke provider erop?

Wat zegt deze site over uw adres? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

Kunt u een schermafbeelding plaatsen zonder adresgegevens? 


Dank voor je reactie !! Hier de schermafbeeldingen. Ook een op foto van een groen draadje bij de oprit wat de grond uitkomt (glasvezel?)

 


Sorry beetje onhandige foto's,  met mobiel gedaan 


Volgens KPN is er dus geen glasvezel van hun beschik op uw adres. En die 10 mbit via de telefoonlijn is ook heel heel heel traag. Dat zou ik echt niet doen als ik u was.

Groen draadje? Volgens mij is KPN oranje. Ziggo gebruikt groen volgens mij. Kun je een foto maken van dichterbij het draadje? Een close-up? 😉


Dank voor je reactie.  Nee helaas geen foto, we wonen er nog niet. Misschien Ziggo eens bellen. Raar dat je dat niet ergens kan opzoeken.


Die groene draad is kabel (coax). Wat zit dié slordig zeg. Ziggo, Caiway, Delta, …?

Voor KPN is alleen een koperdraadje voor 10 Mb/s beschikbaar. Dan is er ook maar één TV mogelijk in SD kwaliteit.

KPN of een andere provider via het netwerk van KPNnetwerkNL is dus NIET aan te raden. Hoe graag we dat hier ook doen.

De glasvezel kán van Caiway zijn, daar kan KPN, T-mobile, Tele2 en anderen niet over leveren.

Voor goede TV en internet is Ziggo (of Caiway als het hun gebied is) (zij leveren zeker 400 Mb/s down en 40 Mb/s up) m.i. de énige fatsoenlijke optie op dat adres.


Bedankt voor de reacties , ik heb de gemeente daar gebeld en na dagen proberen antwoord gehad, het is deltafiber. Dus nu aanleg naar in het huis aangevraagd, kan ¾ jaar duren. Opgelost! Bedankt allemaal, fijne avond, staysafe


Daar levert KPN helaas niet over. (ook T-mobile, Tele2, xs4all e.a. niet)

https://www.deltafibernetwerk.nl/ Incl. postcodecheck.


Nee maar wel Solcon, die is van of werkt samen met KPN dus dan wel de voordeeltjes gelukkig...