Skip to main content

Delta Zeeland gaat binnenkort in onze wijk glasvezel aanleggen en vraagt toestemming om 3 maanden de aansluiting te proberen..

Mijn vraag dat ik bij KPN wil blijven wordt gezegd dat men in gesprek is met KPN, zodat KPN klanten ook gebruik kunnen maken van het Deltaglasvezel netwerk.

Er zijn immers ook Delta klanten die bij Delta willen blijven en gebruik willen maken van het nieuw aan te leggen KPN glasvezel netwerk.

Mijn stelling, we moeten van provider kunnen wisselen net zoals met gas en licht!

Waarschijnlijk gaan de gesprekken over vastrecht voor het gebruik van het glasvezel netwerken.

Welkom op het forum @KayR. Ik zie dat je al jouw adres hebt ingevuld bij je profiel. Dank daarvoor. Als ik kijk bij ons in het systeem zie ik geen plannen om over glasvezel diensten te gaan aanbieden. Op jouw adres is het maximale way KPN levert 200mbit via de koperverbinding. KPN investeert op dit moment veel al in het eigen glasvezelnetwerk en er zijn nog geen plannen voor de toekomst om diensten aan te gaan bieden via het netwerk van Delta. Eventuele upgrades aan het netwerk van KPN op jouw adres kun je checken op https://www.kpnnetwerk.nl/


Hier in Goes is het al het zelfde. Al geruime tijd ontvang ik reclame van KPN over glasvezel, hoe goed dat het ermee gaat en nu ook over vernieuwde mobiele netwerk snelheids verhoging en 5g. Maar als je gaat onderzoeken hoe het ermee staat vallen we steeds weer uit de boot, echter met abonnements geld verhogen kunnen ze ons wel vinden. Ik heb nu een internetsnelheid van ca 80mbit kan ermee door, maar zelfs pair bounding naar 200 mbit is hier volgens helpdesk niet eens mogelijk. Er zou toch op de een of andere manier iets te regelen moeten zijn, anders maar een korting of wil KPN ons kwijt aan Delta???? als dat de bedoeling is , zeg het ons dan, de Delta aanbiedingen vliegen ons hier om de oren


Glasvezel is mooi maar voor veel gebruikers is het koper netwerk goed genoeg. Heeft u nu problemen met te weinig snelheid, want wifi heeft niets met de snelheid te maken.


Sorry, maar ik zie in deze topic nergens iets over wifi staan :rolling_eyes:

Het probleem zit hier in, dat men denkt dat het hier het einde van het land is wat niet direct meetelt voor vernieuwingen.