Skip to main content

Goedenavond,

we zijn zeer tevreden over onze huidige abonnement en wilde dit dan ook gebruiken voor ons nieuwe huis…….ik zal de bureaucratie achterwege laten…..maar glasvezel klaar, pakket binnen, blijkt er nog geen glasvezel unit beschikbaar te zijn in onze meterkast?  

Dus worden we afgescheept met een dongel & digitene.

Heeft iemand ervaring mee hoe lang dit duurt, medewerkers KPN gaven aan maanden…..

met vriendelijke groet,

 

Danny Voets

Hi Danny, welkom hier. 

Dit is afhankelijk van de situatie. Is dit een (nieuwbouw)wijk waarin alle huizen nog aangesloten moeten worden? Of is dit een huis dat simpelweg door de oude bewoners niet is aangesloten? 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Goedenavond Alex,

Bedankt voor je snelle reactie! Eea aangevuld zoals gevraagd.

inderdaad een nieuwbouw, kavel.

Zoals reeds aangegeven was het netwerk binnenkrijgen al een hele rompslomp, met water en stroom…...

Dus glasvezel zit in de meterkast, alleen niet de noodzakelijke unit...en ik kan niet voorstellen dat dit maanden kan gaan duren.

bij voorbaat dank voor je assistentie!

br,

Danny


Oeff, ik moet je helaas teleurstellen. Ik zie ook het bericht van Netwerk NL dat dit gepland staat op 27 november, ik vermoed omdat ze dit per wijk afmelden. Meer informatie dan dit zien wij als provider niet. 

Je kunt nog wel contact opnemen met Netwerk NL(naar beneden scrollen) zelf om dit na te vragen. 

 


Hoi Alex,

bedankt in ieder geval!

Ik ga het eea na, en hoop dat het snel opgelost is..een dongel gaat het niet echt worden denk ik zo maar.…

fijne avond nog!


Hoi Alex,

bedankt in ieder geval!

Ik ga het eea na, en hoop dat het snel opgelost is..een dongel gaat het niet echt worden denk ik zo maar.…

fijne avond nog!

Dat hoop ik ook. Die dongel is eigenlijk een MiFi router, werkt prima via 4G zolang het bereik daar maar goed is. Weet ik uit ervaring. 

Heb je het noodpakket al in gebruik?