Skip to main content
Antwoord

Glasvezel aangelegd maar daarna heb ik niks meer gehoord

• November 5, 2025
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, in mijn buurt is er glasvezel aangelegd, maar er is nog niemand bij mijn huis langsgekomen. Ik heb mijn gegevens via de website van KPN doorgegeven, waar stond dat ik binnenkort bericht zou krijgen voor een afspraak. Toen ik de klantenservice van KPN belde, zeiden ze dat er een afspraak gepland stond voor 27 oktober, maar ik heb geen brief ontvangen en er is op 27 oktober niemand langsgekomen. Wanneer komen ze langs?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Atakan. Welkom op de community! Als er in jouw buurt glasvezel is aangelegd, krijg je normaal gesproken een afspraak voor installatie bij je thuis. Dat dit op 27 oktober gepland stond, maar er niemand langs is gekomen en je geen brief hebt ontvangen, is niet zoals het hoort te gaan.

In het topic hieronder lees je wat je het beste kan doen. Je kan hiervoor het beste even contact met de netwerkcollega's van KPN of Glaspoort.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 5, 2025

O dat kan best nog lang duren. Wat zegt deze site over de status van jouw adres?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2025

Hoi ​@Atakan. Welkom op de community! Als er in jouw buurt glasvezel is aangelegd, krijg je normaal gesproken een afspraak voor installatie bij je thuis. Dat dit op 27 oktober gepland stond, maar er niemand langs is gekomen en je geen brief hebt ontvangen, is niet zoals het hoort te gaan.

In het topic hieronder lees je wat je het beste kan doen. Je kan hiervoor het beste even contact met de netwerkcollega's van KPN of Glaspoort.

Â