Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel aangelegd maar geen signaal, 4 monteurs hebben het niet kunnen oplossen

• 21 januari 2025
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Goedendag, 

Bij ons is er glasvezel aangelegd, maar helaas werkt het niet. er zijn nu 4 monteuren langgeweest, probleem zou buiten liggen, maar wat het probleem is kan niemand mij vertellen. Ik wil een medewerker spreken, maar wordt overal heeft gestuurd en niemand kan antwoord geven over het probleem. Sterker nog niemand kan het oplossen. De onderburen hebben (nog) nergens last van terwijl dat dezelfde streng kabel is lijkt mij. 

Ik hoor het graag, 

Anne Marie

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@AnneMarie2306, als zoveel monteurs het niet kunnen oplossen is het een hardnekkig probleem blijkbaar. Als monteurs op locatie het niet kunnen oplossen is de kans klein dat we het via deze weg kunnen oplossen. Een monteur is vaak juist de volgende stap na ons. Hebben de monteurs ook gezegd dat er meldingen doorgezet zijn naar bijvoorbeeld de netwerkbeheerder?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22693 reacties
  • 21 januari 2025

Ongetwijfeld zal er een melding naar de netwerkbeheerder zijn gegaan en die zal in aktie moeten komen ​@AnneMarie2306 . Heb je nu helemaal geen verbinding?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17521 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2025

Welkom op de community ​@AnneMarie2306, als zoveel monteurs het niet kunnen oplossen is het een hardnekkig probleem blijkbaar. Als monteurs op locatie het niet kunnen oplossen is de kans klein dat we het via deze weg kunnen oplossen. Een monteur is vaak juist de volgende stap na ons. Hebben de monteurs ook gezegd dat er meldingen doorgezet zijn naar bijvoorbeeld de netwerkbeheerder?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 januari 2025

Beste Jasper, 

Het probleem zou buiten liggen. Het bijzondere daarvan is dat wijn met 4 appartementen boven elkaar wonen en de onderste 2 en de bovenburen wel gewoon glasvezel hebben.

Degene die het heeft aanlegt (introfiber via KPN) zegt geen problemen te hebben. 

De netwerkbeheerder is KPN dacht ik. De postcode is **** **

Admin: postbode verborgen i.v.m. privacy

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17521 reacties
  • 28 januari 2025

Er zijn 2 KPN's, de een is de netwerkbeheerder, en de andere is de provider. Wij zijn die laatste. Wij kunnen (en mogen van de ACM) daar niet alles over inzien. Als er een ticket voor is aangemaakt kan ik de status bekijken, maar of ik er meer over kan zien is afhankelijk van de situatie. Met alleen de postcode kan ik dat niet zien, als je wilt dat ik er een blik op werp kan je jouw profiel volledig invullen. Het is belangrijk om het daar in te vullen en niet openbaar te delen, in verband met privacy.