Skip to main content

Vorige week heb ik mijn glasvezelkast aangesloten volgens de instructies. Volgens mij is het prima gegaan (al ben ik niet geheel tevreden over de wifi nu en al zeker niet over de foeilelijke zwarte kast, maar das een ander verhaal 😂). Nu krijg ik echter toch mail dat er een monteur langskomt omdat mijn glasvezel niet aangesloten schijnt te zijn en erbij dat de afspraak twee uur kan duren?? 

Kpn bellen duurt een eeuwigheid dus ik probeer het eerst even hier. 

Ik zou die monteur maar gewoon laten komen. Kan hij/zij meteen kijken of het allemaal goed zit. Zie het als een stukje service. 


Heb net een wifi check gedaan en krijg zojuist een sms dat mijn glasvezel is aangesloten 🤣.. dus dat scheelt weer 2 uur van iedereens tijd! 


Heb net een wifi check gedaan en krijg zojuist een sms dat mijn glasvezel is aangesloten 🤣.. dus dat scheelt weer 2 uur van iedereens tijd! 

 

Op het moment dat je de boel aansluit, @Miri, hoort er een activatiesignaal te gaan naar ons systeem. En dat signaal zorgt ervoor dat de order op gereed springt. Als dat niet helemaal goed gaat, dan blijft de order openstaan, terwijl je glasvezel dan al wel werkt. Dan krijg je dat vervolgens de geplande activatiedatum voorbij is, en het systeem dan denkt ‘dit klopt niet’. Dan gaan er dingen lopen via de back-office. Als het niet lukt om het op afstand rond te krijgen, dan wordt er een monteur gepland. Maar blijkbaar is het bij jou uiteindelijk toch gelukt om de activatie rond te krijgen. Misschien dat de wifi check daar ook bij geholpen heeft. En dan is de monteur inderdaad niet meer nodig :)


Reageer