Skip to main content

Hi allen! 

Eind 2023 is bij ons in het dorp glasvezel aangelegd in de straat en begin dit jaar zou dit ook naar binnen worden gelegd. Wij hebben lang gewacht en toen zou dan eindelijk de aansluiting worden gelegd. 
 

Helaas kwam er niemand opdagen en was er natuurlijk niemand te bereiken, na wat mail contact met Glaspoort hoorde ik ineens dat ‘de aannemer is gestopt met de aanleg’ en als ik toch glasvezel wil dat ik dan gewoon een abonnement moet afsluiten en dat ze dan wel de order zouden krijgen. (Zie foto)

 

ik kan geen glasvezel abonnement afsluiten zegt KPN want er ligt geen kabel binnen, maar die wordt dus niet meer binnen gelegd? 

Wie kan mij helpen? Ik wil toch graag het glasvezel abonnement want dat is de reden dat ik naar KPN ben overgestapt.

 

Welkom op de community @spijkermenno, dat is een gekke situatie inderdaad. Als het een gebied is waar glasvezel is aangelegd hoort het mogelijk te zijn om een aanvraag te doen. Ook als de kabel nog niet binnen is aangesloten. Lukt dat nog steeds niet? Dan kan je ons het beste even bellen op 0800-0402, een collega kan dan met je meekijken.


Hi Jasper, helaas konden de mensen aan de klantenservice mij ook niet helpen. Kreeg een beetje het gevoel dat de persoon aan de lijn mij niet helemaal begreep. 

 

Wat nu? Ik wil nogsteeds super graag jullie glasvezel...


Ik weet niet wat de status precies is, het kan zijn dat er ergens iets nog niet afgemeld is waardoor de aanvraag niet lukte. Kon degene aan de lijn niet aangeven waarom het niet lukte? Het kan zijn dat je iemand sprak die de situatie inderdaad niet snapte, het kan soms helpen om nogmaals te bellen. Of in een KPN Winkel met een collega samen te kijken.


Afgelopen maand nog maar eens gebeld met jullie, Glaspoort en nog een lokale aannemer maar nog steeds geen succes. Zou het op prijs stellen als iemand van KPN hier een keer werk van maakt, ik wil tenslotte een duurder abonnement maar wordt door jullie zelf tegengehouden.


Daar zit weinig vooruitgang in blijkbaar, dat is jammer. Er is voor ons niet meer over te zien of zeggen, maar mogelijk dat @Ward_ hier een blik op kan werpen en er meer over kan vertelen?


Daar zit weinig vooruitgang in blijkbaar, dat is jammer. Er is voor ons niet meer over te zien of zeggen, maar mogelijk dat @Ward_ hier een blik op kan werpen en er meer over kan vertelen?

@Jasper van KPN Kan jij met het betreffende adres al wel zien wat het orderscenario is? NL9 of iets anders?


Ik realiseer me dat ik je gegevens nog niet heb @spijkermenno., daardoor kunnen we nog niets zien. Kan je jouw profiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Reageer