Skip to main content

Een paar weken geleden waren ze in mijn buurt bezig met het aanleggen van glasvezel, ook bij de buren. Wij hebben toen ook een briefje in de brievenbus gehad, dat ze bij ons zouden langskomen. Echter, dit is nog niet gebeurd. Ik ben dus erg benieuwd wanneer ze nu bij ons langskomen. Met wie kan ik hiervoor contact opnemen? Mijn postcode is 8021 VJ.

Beste @SAK! Op deze site kan je kijken hoe en wat 

https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status/


Bedankt voor je reactie. Ik ben helaas de brief kwijt met de persoonlijke code, enig idee of ik die brief opnieuw toegestuurd kan krijgen of dat ik die code via de mail kan ontvangen?


Hallo @SAK! , even bellen met KPNNetwerk.nl


Hi @SAK!, welkom hier. 

Hallo @SAK! , even bellen met KPNNetwerk.nl

Klopt helemaal, scroll op de pagina van Netwerk NL naar beneden voor alle contactmogelijkheden. 


Een paar weken geleden waren ze in mijn buurt bezig met het aanleggen van glasvezel, ook bij de buren. Wij hebben toen ook een briefje in de brievenbus gehad, dat ze bij ons zouden langskomen. Echter, dit is nog niet gebeurd. Ik ben dus erg benieuwd wanneer ze nu bij ons langskomen. Met wie kan ik hiervoor contact opnemen?


Wij zitten in dezelfde omstandigheden als jij. 

Enerzijds worden we overstelpt met nietszeggende teksten dat we, in een al heel lang als verouderd bestempelde marketing taal, blij mogen zijn dat we glasvezel krijgen. 

Anderzijds bevat de gegeven berichten nauwelijks bruikbare informatie. 

Zie het maar zo, dat KPN medewerkers hun best doen, maar zolang de KPN aandeelhouders niet reageren we hier gewoon mee blijven zitten.


 


.