Hoi, ik probeer al maanden om een aansluiting op glasvezel voor elkaar te krijgen, nu heb ik sinds 12 december eindelijk voor elkaar dat KPN een abonnements wijziging heeft doorgevoerd waardoor KPN-Netwerk kan komen aansluiten.
Alleen ontvangt de onderaannemer van KPN-Netwerk (VolkerWessels Telecom) maar geen "ticket" van de provider (KPN) dus kunnen zij nog niks inplannen. Ik ben inmiddels een paar versleten zolen verder van de kilometers die ik van het kastje naar de muur en weer terug heb afgelegd. VolkerWessels stuurt me naar KPN, die sturen mij naar KPN-Netwerk, die zeggen nee je moet eerst abonnement voor glasvezel aansluiten (had ik in augustus al gedaan?), KPN heeft eindelijk het abonnement goed gezet en nu vraagt KPN Netwerk aan VolkerWessels om mij aan te sluiten en zeggen zij weer dat ik bij de provider moet zijn omdat zij nog geen "ticket" hebben ontvangen....🤯
Wat kan ik nog doen om voor elkaar te krijgen dat VolkerWessels mij kan gaan inplannen voor het aansluiten van de kabel in mijn meterkast???