Ik was geintereseerd omdat KPN een mooi aanbod had om abonnee te worden met hun glasvezel aansluiting.
Ik woon in een woontoren waar de glaszezelkabels, van buiten, in alle 70 appartementen werden aangeloten met dat kastje in je eigen de meterkast.
De moeilijkheden kwamen al gelijk omdat de monteur geen verbinding kon leggen, volgens hem omdat de kabel niet goed werkte. Ik moest maar verbinding opnemen met een Rotterdamse aannemer die de klus maar moest opknappen.
De Rotterdamse aannemer lag het balletje gelijk terug met de melding dat ik bij de KPN moest zijn.
Dit speelt nu al vanaf Mei 2024.
Ik kreeg nu 19 Juli 2024 de melding van KPN dat het zeker nog tot eind augustus gaat duren voor het probleem door die aannemer wordt opgelost, en dat is dan nog steeds geen zekerheid.!!!!
En ik ben natuurlijk niet de enige in de woontoren. Ik heb al van verschillende mensen in de toren gehoord dat zij hetzelfde probleem hebben.
Heel veel van onze bewoners zijn achteraf blij dat zij niet zijn overgestapt naar dat glasvezel aanbod van de KPN.
Treurig dat deze provider de KPN, dit niet op een goede manier kan oplossen.
Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt