Beste KPN,
Ik ben al een maand of twee bezig om een glasvezelkabel actief te krijgen.
Met de integratie van XS4all naar KPN zijn er een aantal zaken blijkbaar niet goed gegaan en nu denkt XS4ALL/KPN dat er een aansluiting van het ene pand op het factuur adres zit waar ik ook XS4ALL aansluitingen heb.
Dit was alleen op te lossen door een heel nieuw losstaand (KPN) contract te nemen.
Inmiddels heb ik 3 setjes modem en glasvezelkastjes maar de glasvezel werkt nog steeds niet.
Vandaag gebeld om dan maar een monteur langs te laten komen maar helaas het systeem lag er uit en ik krijg een sms link om zelf een afspraak te maken.
Ik moet vervolgens inloggen (wat ik niet wil omdat het dan fout gaat) en moet 80 euro voor de monteur betalen omdat KPN het niet werkend krijgt.
De persoon aan de telefoon had mij verzekerd dat het geen probleem zou zijn en anders kon ik (vandaag zaterdag) tot 22:00 bellen.
Dat heb ik geprobeerd maar krijg KPN niet aan de lijn.
Na bezoek van de website blijkt dat jullie er vandaag maar tot 17:00 zijn.
Ik heb vervolgens geprobeerd om een terug bel verzoek te maken en dan ben ik 1 augustus al!!!! aan de beurt.
Wat wel goed gaat is het versturen van de facturen maar ik hoop dat je begrijpt dat ik nog even wacht met betalen.
Ik heb al 20 jaar XS4all aansluitingen en dat was altijd in orde maar dit is waardeloos.
Hoe kom ik in contact met iemand die mij kan helpen.