Skip to main content

Beste, Ik heb begrepen dat 24 april onze box voor glasvezel zou worden.

Zou u voor mij eens kunnen kijken of dit nog doorgaat of in ieder geval rond deze periode?

Hi Roeland, welkom op het forum. 

Wat bedoel je precies? Volgens mij heb je je zin niet afgemaakt: "Zou worden..”, zou worden wat precies? Zou je dit willen toelichten?

Op de opgegeven adresgegevens zie ik op dit moment een actieve glasvezelverbinding. 

Ik hoor graag van je. :relaxed:


Roeland, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Sorry helemaal vergeten. Maar ik was alleen benieuwd wanneer er aangesloten binnenshuis bij ons. Glasvezel is net gelegd.

Hoor het wel.


Geen enkel probleem. Dit gebeurt niet automatisch. Wanneer je een abonnement via glasvezel wilt hebben zullen we dit in gang moeten zetten, dit doen we niet op eigen initiatief. Probleem is dat dit op dit moment niet wordt gedaan, een monteur is namelijk noodzakelijk en in verband met de strengere maatregelenstaat dit nu op pauze. We kunnen wel de overzetting wel alvast in gang zetten als je dat wenst. 

Hou er dan wel rekening mee dat je Experiabox naar de meterkast wordt verplaatst als deze daar nu niet al staat. Dit kan betekenen dat er andere kabels getrokken moeten worden naar televisies of andere locaties. 


Top. Mag het wel in werking zetten. Kast alles is in de buurt van de kabel aansluiting.

Bedankt alvast.

Mvrgrtn Roeland van Bel


Roeland, ik heb het helaas verkeerd ingeschat. Ik kan het op dit moment niet in gang zetten omdat ik nu geen toegang heb tot deze monteurs. Een beetje zuur, maar het zal helaas nog even moeten wachten voordat we dit kunnen doen als de maatregelen versoepeld zijn. Mijn excuses. 


Oke jammer, zal denk ik dan ergens in mei worden? In ieder geval bedankt voor zover.


Lastig om dit nu in te schatten, we houden ons aan de RIVM adviezen. Zodra alles weer wat soepeler wordt zullen wij dat ook gaan worden. Voel je vrij om mij hier aan te spreken tegen die tijd, dan pak ik he dan weer op voor je.