Skip to main content

Volgens KPN zou ik morgen 26-10-2023 gebruik kunnen maken van glasvezel.
Alles is verder aangesloten maar het overzetkastje heb ik nooit ontvangen, dus blijf ik maar de “oude” koperen verbinding gebruiken.
Heb inmiddels 4X een medewerker aan de telefoon gehad zonder 1 streep verder te komen.
Wat moet ik doen om “gewoon” over te stappen op glas, ik weet het niet meer…..

Heb je zelf migratie van koper naar glasvezel aangevraagd?


Ja, heb ook een mail gehad dat alles 26-10-2023 operationeel zou zijn, maar hoe dan zonder overzet kastje…..
Op de status van mijn bestelling staan ook 2 abo wijzigingen.
 


Hier kan alleen 0800-0402 antwoord op geven of een moderator. Deze laatste alleen als je forumprofiel helemaal ingevuld is. Een reactie van een moderator kan echter enkele dagen op zich laten wachten.  Gelukkig werkt je koperverbinding nog, toch @Broodkogel ? 


heb deze week al 4X aan de koperlijn gehangen, al met al een minuut of 60.
Nee hoor, alles is voor 25-10-2023 voor elkaar.
Nee dus…..
Zal morgen voor de laatste X een poging doen, lukt het niet dan maar shoppen bij andere providers. 


-knip-.

Op de status van mijn bestelling staan ook 2 abo wijzigingen.
 

Welke omschrijving staan er bij de twee abonnement wijzigingen en wat heb je aangevraagd?


En de andere abo wijziging is leeg, snap er niets van….


@Broodkogel Hussel 50 Mbit/s is een oud abonnementsvorm en wordt niet meer geleverd.  Als dit ook je gewijzigde abonnement voor glasvezel is (zie jouw screenafdruk) dan denk ik dat het daar helemaal mis loopt. Deze vorm wordt op glasvezel helemaal niet geleverd dus krijg je hierop (automatisch) ook geen glasvezelmodem. 0800-0402 bellen of hier op een moderator wachten is de enige remedie.

Overigens, zolang je bestaande verbinding over koper goed werkt is er niks aan de hand, wacht rustig tot je wel contact krijgt, glasvezel is heus niet zaligmakend. Het bestelproces moet echter wel goed verlopen en dat is hier denk ik niet het geval.   


Het is inderdaad allemaal misgelopen.
Na weer een telefoontje lijkt nu alles goed te komen.
3 november kan ik gebruik maken van glas en de aankomende week krijg ik de benodigde apparatuur thuis gestuurd.
Hopen dat het nu “eind goed al goed is”.
Eerst bedankt voor jullie feedback! 


Het is inderdaad allemaal misgelopen.
Na weer een telefoontje lijkt nu alles goed te komen.
3 november kan ik gebruik maken van glas en de aankomende week krijg ik de benodigde apparatuur thuis gestuurd.
Hopen dat het nu “eind goed al goed is”.
Eerst bedankt voor jullie feedback! 

Hoi @Broodkogel .  Dat klinkt goed.

Stel nou dat je niet de juiste spullen geleverd krijgt, geef mij dan hier even een seintje. Dan regel ik het verder voor jou.