Skip to main content

Hoi Ivar, ook wij wachten al 6 maanden. Precies hetzelfde verhaal. Is het bij jou al gelukt? Zo ja, hoe?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

Hallo,

Ik heb nog een paar weken moeten wachten en toen is er eindelijk iemand langsgeweest om het te fixen. Het is na herhaaldelijk contact opnemen met KPN uiteindelijk gelukt maar ik ben nog zeer ontevreden over hoe dit is verlopen. 

Naderhand heb ik ook nooit excuses of terugkoppeling gehad over hoe dit zo lang heeft moeten duren of waarom het mis is gegaan. Ik wens je succes!


Dat is uiteindelijk hoed nieuws. Als ik het zo begrijp is het dus afwachten. Veel bellen, wat ik ook doe, versnelt het proces dus eigenlijk niet. 
Ik heb vandaag weer gebeld; wordt binnen 3 werkdagen teruggebeld door de backoffice over de planning. Ben benieuwd….


Hi @De Kromme Hans, welkom hier. 

Naar om te horen dat het zo lang moet duren. Ben je inmiddels teruggebeld door de planning? 


Gisteren ben ik gebeld door de back office medewerker. Goed en slecht nieuws zei hij. Slecht: aansluiting niet eerder dan juni. Goed: we krijgen een noodpakket; die hebben we dus al een paar maanden. Triest dus dat er niet gecommuniceerd wordt (ik moet elke keer zelf bellen) en triest dat die datum zo laconiek maanden vooruitgeschoven wordt. Eigenlijk niet triest, maar schandalig. 
Deze medewerker zegt mij 5 febr terug te bellen, nadat hij wat huiswerk gaat doen ( er ligt nl al glasvezel in de straat). Ben wederom benieuwd.