Skip to main content

Hoi,
op adres **** ** 8443 DA Heerenveen volgens de postcode check geen glasvezel (nog). Maar in de meterkast zit een kastje met (wat ouder KPN logo) wat volgens mij wél glasvezel is.
Wie weet wat dit is en waarom weet KPN (consumer of zakelijk) dit niet. Die verwijzen alleen naar de postcode check….
We hebben nu (trage) ADSL op dit adres en willen naar glas.
 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@Frits de Jong 

de foto die je hier laat zien, is een groot zakelijke glasvezel. hier kun je als consument helemaal niks. hier zul je ook bij de klein zakelijke abonnementen, zowel klein zakelijk als KPN EEN MKB, niks mee kunnen.

dit is echt voor de grote bedrijven bedoeld. of de zakelijke klanten die hier voor willen betalen.


Hoi @joey92,
Dank voor je snelle antwoord. Dat komt goed uit dan, want dit is juist zakelijk bedoeld (=bedrijfspand).
Maar 0800-0403 doet alleen een postcode check (lijkt het) en zegt dat er geen glas zit. Denk dat ze dit niet kunnen zien in hun systeem. Ik kom daar niet verder dus. Suggesties voor andere ingangen of andere bewoordingen/termen die ik moet gebruiken als ik ze aan de lijn heb?
 


Hoi @joey92,
Dank voor je snelle antwoord. Dat komt goed uit dan, want dit is juist zakelijk bedoeld (=bedrijfspand).
Maar 0800-0403 doet alleen een postcode check (lijkt het) en zegt dat er geen glas zit. Denk dat ze dit niet kunnen zien in hun systeem. Ik kom daar niet verder dus. Suggesties voor andere ingangen of andere bewoordingen/termen die ik moet gebruiken als ik ze aan de lijn heb?
 

Kijk hier eens @Frits de Jong 

https://www.kpn.com/zakelijk/service.htm


@Nomen Nominandum 
Dank.
Maar dan kom ik of in een chatbot uit (die er niets van begrijpt) of weer bij 0800-0403.
Maar goed, ziggo-coax is ook nog een optie dan, hoe we liever glas willen.

 

 


Jammer dat het (nog) niet lukt @Frits de Jong 


Hoi @joey92,
Dank voor je snelle antwoord. Dat komt goed uit dan, want dit is juist zakelijk bedoeld (=bedrijfspand).
Maar 0800-0403 doet alleen een postcode check (lijkt het) en zegt dat er geen glas zit. Denk dat ze dit niet kunnen zien in hun systeem. Ik kom daar niet verder dus. Suggesties voor andere ingangen of andere bewoordingen/termen die ik moet gebruiken als ik ze aan de lijn heb?
 

bij groot zakelijk vul je een contact formulier in via: https://www.kpn.com/zakelijk/grootzakelijk/internet.htm

hun nemen dan contact met je op.

houdt er wel rekening mee dat dit een ander prijskaartje heeft dan je huidige DSL verbinding. de precieze prijs weet ik zo niet, maar reken op 400 a 500 euro per maand voor een beetje internet.


Dank voor de hulp. Er is contact met Zakelijk en iemand die het begrijpt hoe het zit. Verschillende opties blijken mogelijk met dito prijzen uiteraard. Dat de postcode check dit niet aangaf is ook duidelijk. Dat doet het alleen voor Glaspoort/KPNnetwerk hoorde ik.

Nogmaals dank !