Skip to main content

Hi,

Binnenkort gaan wij verhuizen naar een andere woning. In de woonkamer (off all places!!) komt de glasvezel binnen en is er een werkelijk gruwelijk lelijk kastje gemonteerd. Dit gaat natuurlijk verwijderd worden en het maakt mij niet uit of ik daarmee het netwerk verstoor. Is een probleem van de KPN. 

Dus KPN, kom in actie als jullie andere oplossingen willen aanbieden.

gr. Peter

Je zal dit met kpn de netwerkbeheerder moeten regelen. Hier ben je bij kpn de provider. Is heel wat anders.  Kijk op www.kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 


Hi Joep,

Dank voor je reactie. Ik heb er nu melding van gemaakt, ook al is dat op een verkeerde plek maar het is nu aan iemand van de KPN om actie te ondernemen.


Hi Joep,

Dank voor je reactie. Ik heb er nu melding van gemaakt, ook al is dat op een verkeerde plek maar het is nu aan iemand van de KPN om actie te ondernemen.

Dat is wel heel erg kort door de bocht. Er wordt door @Joep1965 juist gezegd dat je op dit forum op de verkeerde plek zit. 


Hi Edwin,

Dank voor je bericht. Ik weet het.

gr. Peter


Hi Edwin,

Dank voor je bericht. Ik weet het.

gr. Peter

Oké. Succes met het verwijderen dan 😉


De FTU is eigendom van KPN NetwerkNL (mits het een KPN aansluiting betreft) en mag niet zomaar verwijderd worden. De kosten voor eventueel herstel zullen door KPN NetwerkNL op jou verhaald kunnen worden en ik denk dat je daar niet vrolijk van wordt.

Persoonlijk zou ik dus ook wat terughoudend zijn in het zomaar verwijderen van die aansluiting.


De FTU is eigendom van KPN NetwerkNL (mits het een KPN aansluiting betreft) en mag niet zomaar verwijderd worden. De kosten voor eventueel herstel zullen door KPN NetwerkNL op jou verhaald kunnen worden en ik denk dat je daar niet vrolijk van wordt.

Persoonlijk zou ik dus ook wat terughoudend zijn in het zomaar verwijderen van die aansluiting.

Vandaar mijn cynische knipoog. 


Hoi @Peter030, welkom bij ons op het forum. Zoals wjb al zegt is het niet de bedoeling dat je dat kastje verwijderd. Als jij dit wilt laten verwijderen, zul jij dit zelf bij KPN NetwerkNL moeten aankaarten. De gevolgen zijn dan voor jouw rekening, letterlijk en figuurlijk.


@Peter030 , het is helemaal niet aan iemand van KPN om nu actie te ondernemen. Ik vind de manier waarop je hierin staat ook werkelijk waar te bizar voor woorden. Je gaat iets verwijderen wat niet je eigendom is met de melding erbij dat het jou niet uitmaakt dat je het netwerk verstoort…..wat een instelling…..