Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel aansluitpakket wordt naar mijn nieuwe adres gestuurd, maar heb nog geen sleutel

• February 10, 2025
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

KPN zal materialen sturen voor glasvezel in mijn nieuwe appartement, maar ik heb nog geen sleutels van mijn nieuwe appartement en ik kan hier geen pakketten ontvangen. Kunnen de installatiematerialen naar mijn oude woning worden gestuurd, zodat ik genoeg tijd heb om alles aan te sluiten en te veranderen als ik de sleutels heb en hier intrek?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@JavierZ, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt!

Wat ​@Michel.uit.Arnhem zegt klopt niet helemaal, je kunt je installatiepakket namelijk gewoon naar een ander adres laten versturen. Je kunt daarvoor telefonisch terecht bij mijn collega's. Je kunt daarvoor een belafspraak maken.

Mocht het al verzonden zijn zal het inderdaad wel naar een postnl punt gaan waar je m weer op kunt halen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@JavierZ 

Welkom op de community van KPN.

Helaas is dat niet mogelijk, omdat het installatiepakket gestuurd wordt naar het adres waarop het contract komt te staan, dus jouw nieuwe adres (waarvan je nog niet de sleutels hebt ontvangen).
Vaak (als het natuurlijk mogelijk is) bezorgd de pakketbezorger het pakket bij één van je nieuwe buren, waar jij het dan vervolgens weer kunt komen afhalen.
Zijn de (nieuwe) buren geen optie, dan zal het installatiepakket worden afgeleverd op een PostNL punt in de buurt, waar jij het (met legitimatie bewijs) kan komen ophalen.
Het pakket blijft daar twee weken liggen, dus je hebt even de tijd om het af te halen.

Tip!: Download de PostNL App op je smartphone, en maak een account aan voor je nieuwe adres, dan kun je ook precies volgen waar het installatiepakket is.
Uiteraard kun je ook de track en trace gebruiken, vanuit de e-mail die KPN jouw toestuurt.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • February 11, 2025

​@Michel.uit.Arnhem postnl pakjes blijven al heel lang geen 2 weken maar 1 week meer liggen

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

​@Michel.uit.Arnhem postnl pakjes blijven al heel lang geen 2 weken maar 1 week meer liggen

Hoi ​@MR_CHIP 

Je hebt gelijk, het is inderdaad maar 1 week dat het PostNL punt het pakket voor je bewaart.
In het verleden was dat nog 2 weken, maar PostNL heeft dit blijkbaar teruggebracht naar 1 week, om te voorkomen dat er teveel pakketten blijven liggen.

Bedankt voor je reminder.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 13, 2025

Hoi ​@JavierZ, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt!

Wat ​@Michel.uit.Arnhem zegt klopt niet helemaal, je kunt je installatiepakket namelijk gewoon naar een ander adres laten versturen. Je kunt daarvoor telefonisch terecht bij mijn collega's. Je kunt daarvoor een belafspraak maken.

Mocht het al verzonden zijn zal het inderdaad wel naar een postnl punt gaan waar je m weer op kunt halen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Thomas van KPN 

Kijk dan weet ik dat ook weer!
Je kunt het afleveradres aanpassen via de klantenservice van KPN.

Bedankt Thomas!