Skip to main content

Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een eigen woning, nu ben ik aan het kijken om internet + tv aan te schaffen. Nu kan ik kiezen voor KPN glasvezel, maar ik heb nog geen glasvezel in huis.

Als ik een abonnement af wil sluiten komt er te staan dat mijn eerst mogelijke activatie datum 06-03-2024 kan zijn.

Wat wil dit zeggen? Wordt er nog eerst glasvezel van de straat naar mijn woning gelegd voor die tijd?

 

In hoe verre klopt deze datum als ik nu een abonnement af zou sluiten, en wat gebeurt er als ik voor deze datum nog geen glasvezel in huis heb?

 

Alvast bedankt.

Hallo @MartijnB93 ,

Ik adviseer je om morgen vanaf 8.00 eerst te bellen met 0800-0402. Want voordat het abonnement kan starten, zal eerst de glasvezelverbinding gelegd moeten worden. Dat kost inderdaad wel even tijd. De klantenservice kan een monteur sturen die (indien mogelijk) jou aansluit op glasvezel. Ga sowieso niet een abonnement afsluiten zolang er nog geen verbinding ligt. 


En als je geluk hebt @MartijnB93 dan ligt de glasvezelkabel al voor je deur (onder het zand of zo)
Verder zou ik je aanraden wat @Noordzee zegt.
Wat er voor die tijd gebeurd is dat je tijdelijk een DSL aansluiting kunt krijgen, dus hoe dan ook even bellen morgen vanaf 08:00 uur.