Skip to main content
Logo KPN

  Bekijk in de browser.

Nog één stap naar 50% korting

Met je gloednieuwe glasvezellijn is jouw huis klaar voor de toekomst. Je hoeft nog maar één stap te zetten: kiezen voor KPN. Regel het vandaag nog. En om te vieren dat jouw adres aangesloten is op het nieuwe glasvezelnetwerk, betaal je nu de eerste 6 maanden slechts € 21,25!

Bekijk of bestel glasvezel

 

Beestje jammer dat we enkele maanden geleden al aangesloten zijn op het glasvezelnetwerk!

Job Schrijner

Ik zou al blij zijn als bij mij glasvezel leverbaarwas. U geniet er dus al een paar maanden van.


 

 

Beestje jammer dat we enkele maanden geleden al aangesloten zijn op het glasvezelnetwerk!

Job Schrijner

 

Deze kortingsacte is voor nieuwe klanten. Jij was al klant van KPN. Vrijwel iedereen heeft ooit geprofiteerd van een tijdelijke welkomstactie. 

KPN probeert meer klanten te werven voor de glasvezel. Hoe meer mensen zich daarbij aansluiten, hoe betaalbaarder het wordt voor iedereen. Want de gemaakte kosten zullen toch terugverdiend moeten worden. 


Ik zou al blij zijn als bij mij glasvezel leverbaarwas. U geniet er dus al een paar maanden van.

Ik denk dat topicstarter voornamelijk die korting bedoelt die hij niet gekregen heeft...


Hoi @Job Schrijner . Welkom op het forum.

Jammer dat je deze actie bent misgelopen. Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust.