Skip to main content

Ik ben 30-09 gebeld om er pre-order glasvezel af te handelen, het zou nog even duren. Nu zie Ik op internet dat glasvezel inmiddels actief is op mijn adres, dus heb net gebeld naar 0800-0402 om te vragen of ze wellicht inzage hebben wanneer ik dan wordt aangesloten of hoe dat ook werkt. De jongedame vertelt mij dat het aansluiten via Ziggo (??) gaat en dat ze daarom niet kan zeggen wanneer ik wordt aangesloten wordt. Kortom, enigszins verbaasd weet ik nu nog niks. Hoe kom ik er nu achter, behalve afwachten...

Gekker moet het niet worden. Via Ziggo…..wacht hier even op een medewerker. Doorgaans reageren die binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.


Dag Joep1965, ja ik vond het een merkwaardig antwoord, maar goed, ook ik ben maar een leek. Ik wacht het af. Dank voor je reactie 


Je moet je eigen reactie geen ‘beste antwoord’ maken natuurlijk, er is nog helemaal niets duidelijk.


Dag CreativeS, dat ging per ongeluk maar weet niet hoe ik dat weg kan halen:thinking:


Toevallig vanmiddag ineens een mail gehad over de installatie en de afspraak. Dus bij deze is het opgelost. Bedankt voor eventuele reacties


Dan gaat het daar beter dan bij mij. Ik kreeg een mail van KPN Netwerk NL dat glasvezel in mijn woning beschikbaar was en dat ik een abonnement mocht uitzoeken. 
 

Heb een pre-order aan laten maken. 30 oktober zou het netwerk gereed zijn en zou er een monteur kunnen komen. Inmiddels niks van dat alles, want men was klaarblijkelijk de wijkcentrale vergeten. Daar moeten werkzaamheden aan gepleegd worden. De nieuwe planning dat dit klaar is, is pas 20 november(!). Daarna moet ik nog 4-8 weken rekening houden met wachttijd voor een monteur lees ik her en der. 
 

Dan heb ik dus de gourmet en oliebollen al achter de kiezen, eer ik eindelijk eens glasvezel heb. Blij dat ik Ziggo nog niet opgezegd heb. Anders had ik nu niks gehad. 


@JornZ, fijn om te lezen dat het inmiddels al duidelijker is geworden én het voor jou nu opgelost is :) 

@Dennisnet, dat is minder die vertraging.. Maar gelukkig ben je zelf zo slim geweest om nog niks op te zeggen! Bij het gebruik van de overstapservice kom je trouwens nooit zonder te zitten, dan zeggen we pas écht op wanneer je bij KPN bent aangesloten. Dus nog even geduld in jouw situatie, maar uiteindelijk kom het allemaal goed!


Reageer