Skip to main content

Hoi KPN,

Ik heb even een vraag: Wanneer wordt het (weer) mogelijk dat jullie monteurs langs kunnen komen voor een glasvezel afspraak. Wij hebben al internet van KPN maar nog geen glasvezel en wou zouden zo snel mogelijk als dat weer mogelijk is, na dit corona gebeuren, glasvezel willen laten aansluiten (200mbit download / 200mbit upload, even ter informatie). Wanneer zou dat mogelijk zijn? Vanaf 28 april, later, of kunnen wij nu alvast een glasvezel afspraak maken?

Alvast bedankt! 

Hoi @Lasse Koster 

Het is momenteel drukker dan anders ook door de corona perikelen, vul daarom ook vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel
Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand en kunnen adequater reageren. 

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Goedemiddag @Lasse Koster, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad drukker, en er worden minder monteursafspraken gemaakt vanwege de maatregelen. Dit zal inderdaad, zoals het nu lijkt, tot en met 28 april zo blijven. Wat er daarna gaat gebeuren is helaas nog onduidelijk, dit hangt er vanaf hoe en of de maatregelen worden versoepeld en wat dit voor het contact met elkaar betekent. Gelukkig zit je nu in een situatie dat je wel gewoon internet hebt, en dat het niet (voor zover ik het begrijp) noodzakelijk is om glasvezel te krijgen. Het kon ook zo zijn dat je geen internetaansluiting had, en je door deze omstandigheden dus helemaal zonder zat! Dan is jouw situatie wat betreft internet beter :blush:

Op 21 april wordt er opnieuw gekeken naar de maatregelen, en zodra hier meer over bekend is zullen wij ook weten wat dit voor ons zal betekenen. Dus ik raad aan om dat even af te wachten, en zodra het kan de wijziging door te geven zodat de monteur het voor je kan aanpassen. 

In ieder geval bedankt voor je geduld hierin!


Reageer