Skip to main content

Goed poging van Ziggo naar KPN over te stappen.

Lang verhaal zo kort mogelijk. 

In huis aansluit doos met glasvezel aansluiting en was destijds door gemeten door een persoon.

Ik zie Glasvezelpunt in je woning : Maar dat is er al

Aanslutdatum: 5-10-2023

Maar we sluiten je aan op 17-11-2023 ?  

 

Dacht na 8x gebeld te hebben, hier dus een post. ben benieuwd.

Hoi @Yeps . Welkom op het forum.

Voor jouw beeldvorming: álles staat of valt met de gereed melding van KPNNetwerk.  Dat is een ander bedrijf dat volledig verantwoordelijk is voor de fysieke aanleg van het glasvezel.

Ik wil graag voor je kijken of wij al zo'n gereed melding hebben ontvangen. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


profiel aangepast.

 

even voor de beeldvorming

ben er slechts iets meer dan een jaar mee bezig. 

Middels tig keer de opdrachtgever ( uitvoerder die de glasvezel heeft geplaats ) gesproken

tig keer een medewerker van KPN glasvezel

en tig keer medewerker van KPN afdeling goede bedoelingen.

We verwijzen allemaal naar elkaar. ben benieuwd wat je vind.

Want aansluit doos van Glasvezel is er, er zijn metingen verricht, heb dat 3x gevraagd en zelf gechecked bij dat persoon die dat bij me in huis gedaan heeft,.


Ik heb alles er bij gepakt. Ik plak even een opmerking uit het ticket systeem:

Aansluiting

Opmerking bij de order:
31-07-2023: Herpland door vertraging in de oplevering van de wijkcentrale

 

Die oplevering is nog niet afgerond. Dit is de nieuwe verwachte datum:

De nieuwe aansluiting is gepland op 05-10-2023.

 

Verwachte is hier een belangrijk detail. Garanties zijn hier niet aan te ontleden.  Je schrijft dat er een aansluiting in je woning zit en vermoedelijk is die ook doorgemeten en correct bevonden. Alleen  de techniek die er achter zit (in de wijkcentrale) is dat nog niet.  Voor méér informatie kun je nogmaals KPNNetwerk proberen.  Dit is álles wat ik (KPN de provider) kan zien. En wij kunnen pas verder als we dat verlossende seintje van KPNNetwerk hebben gehad.  Ik hoop uiteraard dat dat op genoemde datum gaat lukken. 


zonder berichtgeving

 nu weer 23-11-2023


Dat is helaas hoe het kan gaan. Mijn tip: zoek contact met KPNNetwerk en vraag informatie over de oplevering van die wijkcentrale. 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/


yeah eerst nov en nu weer dec, dank u voor het niet doorgeven kpn netwerk. Of ik KPN netwerk gebeld heb, ja en dan krijg je volkerswessels aan de telefoon en die geeft het nummer van KPN en KPN geeft dan weer KPN netwerkt telefoonnummer door.  was ook een vriendelijke mevr die zou alles in de gaten houden en zowaar, niks gehoord.


Dat is helaas hoe het kan gaan. Mijn tip: zoek contact met KPNNetwerk en vraag informatie over de oplevering van die wijkcentrale. 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Is wel grappig hoe je dat zegt, meestal word je dan gebeld teminste zo zou ik het dan doen om te zeggen excusses voor het ongemak want…. . Tja.


 


Middels juridische loket gesproken voor voorbereiding.


Middels juridische loket gesproken voor voorbereiding.

Hoe bedoel je precies? Dit snap ik niet helemaal


KPN Netwerk heeft middels inzicht dat er echt een aansluitpunt is voor glasvezel. Volgend jaar Glasvezel. 


Middels juridische loket gesproken voor voorbereiding.

Ik zou de rijdende rechter bellen. Die doet direct een bindende uitspraak, en ik vemoed dat je zaak kansrijk is.


nee ik zie dat de orderstatus nu goed is en ook als ik de website van kpn probeer geeft deze nu aan dat glasvezel mogelijk is. Dus even afwachten tot volgend jaar.


wel ja 1-3-2024


Het heeft weinig zin om dit telkens hier te posten, @Yeps .

Zoals ik al schreef:

Dit kan nog wel een jaar of wat zo doorgaan.  Hoewel ik dat natuurlijk niet hoop.  Contact leggen met KPNNetwerk is mijn advies. 


Het heeft weinig zin om dit telkens hier te posten, @Yeps .

Zoals ik al schreef:

Dit kan nog wel een jaar of wat zo doorgaan.  Hoewel ik dat natuurlijk niet hoop.  Contact leggen met KPNNetwerk is mijn advies. 

 

aha prima service Erwin. Dank je wel voor je positive feedback.

12-12-2023 voor me log: KPN netwerk gesproken die me doorverwees

en KPN gebelt die zegt geen bijzonderheden te zien dus 11-02-2024 moet doorgaan voorals nog.


Het is nu 07-03-2024 geworden. 

 


Ik heb alles er bij gepakt. Ik plak even een opmerking uit het ticket systeem:

Aansluiting

Opmerking bij de order:
31-07-2023: Herpland door vertraging in de oplevering van de wijkcentrale

 

Die oplevering is nog niet afgerond. Dit is de nieuwe verwachte datum:

De nieuwe aansluiting is gepland op 05-10-2023.

 

Verwachte is hier een belangrijk detail. Garanties zijn hier niet aan te ontleden.  Je schrijft dat er een aansluiting in je woning zit en vermoedelijk is die ook doorgemeten en correct bevonden. Alleen  de techniek die er achter zit (in de wijkcentrale) is dat nog niet.  Voor méér informatie kun je nogmaals KPNNetwerk proberen.  Dit is álles wat ik (KPN de provider) kan zien. En wij kunnen pas verder als we dat verlossende seintje van KPNNetwerk hebben gehad.  Ik hoop uiteraard dat dat op genoemde datum gaat lukken. 

Dit is te mager.

Wij zitten in dezelfde situatie.

Wij hebben een contract met KPN, niet met het bedrijf dat erachter zit. KPN blijft in gebreke en dit duurt al 5 maanden. Het meest ergerlijke is de doodse stilte van KPN uit. er valt van alles te begrijpen over vertragingen, maar meld het fatsoenlijk. Dan is er volop begrip.

Wij willen van de ergernissen af, en vooral terug naar Ziggo. Wij hadden daar geen problemen mee.

KPN krijgt een aangetekende ingebrekestelling, en de contracten van  Internet, TV, en Mobiel moeten opgezegd worden. Dat laatste omdat het een combinatie abonnement is, en niet werkt zolang internet/tv niet actief is.  Wij zijn dus onder valse voorwaarden dit contract aangegaan.

De kabel moet uit de grond (alle aansluitingen zijn er)  en de Ziggoaansluiting moet hersteld worden op kosten van de KPN.

Tevens verlangen wij een financiële compensatie van de KPN voor alle gelden schade en ergenissen.

E.e.a. zal gaan lopen via de consumentenbond, en onze juridische verzekering.

Ook zullen wij alle briefwisselingen doorgeven aan alle consumentenrubrieken , en waar mogelijk alle sociale media.

Het is een een keer over. En wij hebben liever de adrenaline van de juridische strijd, dan het frusterende gevoel van onmacht.


 


Ik heb alles er bij gepakt. Ik plak even een opmerking uit het ticket systeem:

Aansluiting

Opmerking bij de order:
31-07-2023: Herpland door vertraging in de oplevering van de wijkcentrale

 

Die oplevering is nog niet afgerond. Dit is de nieuwe verwachte datum:

De nieuwe aansluiting is gepland op 05-10-2023.

 

Verwachte is hier een belangrijk detail. Garanties zijn hier niet aan te ontleden.  Je schrijft dat er een aansluiting in je woning zit en vermoedelijk is die ook doorgemeten en correct bevonden. Alleen  de techniek die er achter zit (in de wijkcentrale) is dat nog niet.  Voor méér informatie kun je nogmaals KPNNetwerk proberen.  Dit is álles wat ik (KPN de provider) kan zien. En wij kunnen pas verder als we dat verlossende seintje van KPNNetwerk hebben gehad.  Ik hoop uiteraard dat dat op genoemde datum gaat lukken. 

Dit is te mager.

Wij zitten in dezelfde situatie.

Wij hebben een contract met KPN, niet met het bedrijf dat erachter zit. KPN blijft in gebreke en dit duurt al 5 maanden. Het meest ergerlijke is de doodse stilte van KPN uit. er valt van alles te begrijpen over vertragingen, maar meld het fatsoenlijk. Dan is er volop begrip.

Wij willen van de ergernissen af, en vooral terug naar Ziggo. Wij hadden daar geen problemen mee.

KPN krijgt een aangetekende ingebrekestelling, en de contracten van  Internet, TV, en Mobiel moeten opgezegd worden. Dat laatste omdat het een combinatie abonnement is, en niet werkt zolang internet/tv niet actief is.  Wij zijn dus onder valse voorwaarden dit contract aangegaan.

De kabel moet uit de grond (alle aansluitingen zijn er)  en de Ziggoaansluiting moet hersteld worden op kosten van de KPN.

Tevens verlangen wij een financiële compensatie van de KPN voor alle gelden schade en ergenissen.

E.e.a. zal gaan lopen via de consumentenbond, en onze juridische verzekering.

Ook zullen wij alle briefwisselingen doorgeven aan alle consumentenrubrieken , en waar mogelijk alle sociale media.

Het is een een keer over. En wij hebben liever de adrenaline van de juridische strijd, dan het frusterende gevoel van onmacht.

ben benieuwd


12-02-2024 volkerwessels: ja we hebben nog steeds geen ticket ontvangen van KPN netwerk want anders kunnen we niks uitvoeren. ( ik: u voert ook helemaal niks uit al 2 jaar niet ) volkerwessels: Nou als u dat zo zegt verbreek ik de verbinding.

 

Dat kunnen ze , verbindingen verbreken inplaats van aansluiten.


KPN gebeld, want volgens Volkers wessels moeten ze een ticket ontvangen 

om de klant op de wijkcentrale aan te sluiten.

 

KPN: nee de wijkcentrale moeten ze nog bouwen

Volkerswessels: We wachten nog op de ticket

KPN netwerk: Ticket is allang verstuurd

Volkerswessels: we hebben een ticket ontvangen tijdje geleden al

Alleen we wachten tot we zeker zijn dat u een glasvezel aansluiting heeft

KPN netwerk: U kunt een email sturen met een foto van de glasvezel aansluiting.

( foto verstuurd )

Volkerswessels: ( marokaanse meneer ) Ick Nie weten meneer, gen idee  nee geen tieket ontvangen

KPN netwerk:  ik Heeft u nu wel of geen ticket verstuurd? U moet even KPN bellen dan kunnen weten we of er een ticket verstuurd moet worden

KPN: IK: Kunt u KPN netwerk een ticket versturen zodat ze weten dat ze moeten werken en dat ze volkerswessels op de hoogtre houden en uitvoeren zodat ik aangesloten word.

KPN: Dat kunnen we niet daar voor moet u bij KPN netwerk zijn.

KPN netwerk: ja we wachten op volkelswessels

Volkerswessels: en we wachten op KPN netwerk.


Is er nu echt niemand die dit kan oplossen?


@Yeps  We kunnen @Ward_  vragen om even mee te kijken.

Vanuit mijn rol als moderator van KPN (het provider gedeelte) kan ik niets anders zien dan dat de wijkcentrale nog niet werkend is opgeleverd.

Hou er wel rekening mee dat Ward dit op eigen titel doet. Dus of hij er tijd voor heeft, moeten we even afwachten. Officieel zou je natuurlijk gewoon netjes geïnformeerd moeten worden door de helpdesk van KPN (de netwerkbeheerder)


@Yeps  We kunnen @Ward_  vragen om even mee te kijken.

Vanuit mijn rol als moderator van KPN (het provider gedeelte) kan ik niets anders zien dan dat de wijkcentrale nog niet werkend is opgeleverd.

Hou er wel rekening mee dat Ward dit op eigen titel doet. Dus of hij er tijd voor heeft, moeten we even afwachten. Officieel zou je natuurlijk gewoon netjes geïnformeerd moeten worden door de helpdesk van KPN (de netwerkbeheerder)

 

ja kan allemaal wel zo zijn. heb middels 2 jaar die glasvezel contactdoos in de woonkamer. Hoelang heeft KPN nog nodig? Zou KPN gewoon juridisch gestopt moeten worden om te gaan graven en leggen, maar eerst de mensen aan sluiten ? 


Reageer