Ik heb alles er bij gepakt. Ik plak even een opmerking uit het ticket systeem:
Aansluiting
Opmerking bij de order:
31-07-2023: Herpland door vertraging in de oplevering van de wijkcentrale
Die oplevering is nog niet afgerond. Dit is de nieuwe verwachte datum:
De nieuwe aansluiting is gepland op 05-10-2023.
Verwachte is hier een belangrijk detail. Garanties zijn hier niet aan te ontleden. Je schrijft dat er een aansluiting in je woning zit en vermoedelijk is die ook doorgemeten en correct bevonden. Alleen de techniek die er achter zit (in de wijkcentrale) is dat nog niet. Voor méér informatie kun je nogmaals KPNNetwerk proberen. Dit is álles wat ik (KPN de provider) kan zien. En wij kunnen pas verder als we dat verlossende seintje van KPNNetwerk hebben gehad. Ik hoop uiteraard dat dat op genoemde datum gaat lukken.
Dit is te mager.
Wij zitten in dezelfde situatie.
Wij hebben een contract met KPN, niet met het bedrijf dat erachter zit. KPN blijft in gebreke en dit duurt al 5 maanden. Het meest ergerlijke is de doodse stilte van KPN uit. er valt van alles te begrijpen over vertragingen, maar meld het fatsoenlijk. Dan is er volop begrip.
Wij willen van de ergernissen af, en vooral terug naar Ziggo. Wij hadden daar geen problemen mee.
KPN krijgt een aangetekende ingebrekestelling, en de contracten van Internet, TV, en Mobiel moeten opgezegd worden. Dat laatste omdat het een combinatie abonnement is, en niet werkt zolang internet/tv niet actief is. Wij zijn dus onder valse voorwaarden dit contract aangegaan.
De kabel moet uit de grond (alle aansluitingen zijn er) en de Ziggoaansluiting moet hersteld worden op kosten van de KPN.
Tevens verlangen wij een financiële compensatie van de KPN voor alle gelden schade en ergenissen.
E.e.a. zal gaan lopen via de consumentenbond, en onze juridische verzekering.
Ook zullen wij alle briefwisselingen doorgeven aan alle consumentenrubrieken , en waar mogelijk alle sociale media.
Het is een een keer over. En wij hebben liever de adrenaline van de juridische strijd, dan het frusterende gevoel van onmacht.