Skip to main content

Goedemorgen, overal om ons heen hebben ze de glasvezelkabel gelegd in de grond de alleen een klein stuk van de straat nog niet? Het lijkt alsof een paar huizenblokken zijn vergeten? Wanneer maken ze het af en krijgen wij ook glasvezel? 7331az

Hallo @Jeannetw , zijn ze al bij jou aan de deur geweest om de juiste plek voor het glasvezelmodem te bepalen? Heb je al toestemming gegeven dat ze het glasvezelpunt bij jou mogen aanleggen naar aanleiding van de brief die je ontvangen hebt?

Kijk eens bij https://kpnnetwerk.nl

Voor de actuele stand van zaken, je kunt je daar tevens aanmelden voor de gratis nieuwsbrief, dan blijf je als 1e op de hoogte.

Bij mijn zwager aan de Hoge Dries zouden ze op 26 februari de boel aan komen sluiten, nu op 2 juni ligt er nog geen kabel in de straat en wijk.

Zal wel door corona komen denk ik.

 


Hallo, dankldank je wel. Klopt ze zijn al  langs geweest voor de aansluiting. Daarna niets meer. Ze zijn hier om ons heen al geweest met de kabel daarom is het zo raar. Ik ga kijken op de site die u heeft aangegeven. Staat aansluiting moet nog komen als ik postcode huisnummer ingeeft. Zal inderdaad door de corona komen.


Hallo @Jeannetw , graag gedaan en de groeten van een plaatsgenoot die ook graag glasvezel wil, maar nog lang niet aan de beurt is, ik woon in West.

Â