Skip to main content

6 maanden geleden werd glasvezel aangekondigd voor mijn wijk… meteen preorder gedaan. Glasvezel steekt inmiddels al 2 maanden voor mijn deur uit de stoep; de status gaf aan eind november 2024 ; dan zou de aansluiting in huis gaan plaatsvinden. Maar afgelopen week ineens bestelling geannuleerd… zonder opgaaf van reden. Dag erna gebeld met kpn support en maar nieuwe order aangemaakt… blijkt nu: oplevering juni/juli 2025  😱 Hoe dan …. Klopt dit of is er een fout gemaakt…. Als het klopt toch maar weer bij de conculega’s shoppen vrees ik 

Dat is wel een heel vervelende situatie Eric en dat spijt mij oprecht. Doorgaans zal altijd de eerst beschikbare moment gekozen worden. Vaak zijn er onderwater verderop in het netwerk ook werkzaamheden noodzakelijk om alles in orde te maken. Zoals het plaatsen van lokale wijkcentrales en verdeelpunten. Neem anders nog even contact met de netwerk afdeling zodat ze het na kunnen lopen.

En wederom is de beloofde aansluitdatum voor glasvezel niet gehaald. We worden al een jaar aan het lijntje gehouden, twee weken terug werd er nog beloofd dat het er binnen drie weken zou zijn. Nu kijk ik, en is de aansluit datum ineens verplaatst naar september/oktober 2025. Hoe kan dat ineens?

En wederom is de beloofde aansluitdatum voor glasvezel niet gehaald. We worden al een jaar aan het lijntje gehouden, twee weken terug werd er nog beloofd dat het er binnen drie weken zou zijn. Nu kijk ik, en is de aansluit datum ineens verplaatst naar september/oktober 2025. Hoe kan dat ineens?

Planningen zijn constant aan wijzigingen onderhevig, vaak door externe factoren.

Maar je hebt gelukkig toch nog internet via de oude vertrouwde koperlijn, toch ​@onderhond71 ???

Dat heb ik inderdaad nog, 15 mbs Download, met vier pubers voldoet echter allang niet meer.

Dat heb ik inderdaad nog, 15 mbs Download, met vier pubers voldoet echter allang niet meer.

Heb je toevallig een Ziggo aansluiting 

Reageer