Skip to main content

We zittenblijven kpn en nu komt een andere aanbieder Citius  met het aanbod met gratis aansluiting van glasvezel kabel hoe zit dat doet kpn daar aan mee ?

ik zie kpn niet tussen de aanbieders staan hoe zit dat.

het is in Prinsenbeek.

huike

 

KPN levert zelden of nooit over het netwerk van derden dus ga er maar vanuit dat het nu ook niet gebeurt.


Ik zie dit artikel :

https://www.bndestem.nl/breda/gratis-glasvezelaansluiting-voor-5-000-huishoudens-in-prinsenbeek~a08b0531/

Opvallend daar uit :
"Citius heeft een open netwerk, waar meerdere serviceproviders op worden toegelaten. Overigens geldt dat ook voor het KPN-netwerk."

Hoe ik dat moet interpreteren weet ik niet maar ga er maar van uit dat kpn en de rest totaal gescheiden werken.


Hi Huike, welkom op het forum. 

Nee, zover ik kan zien leveren wij daar niet. Via de eigen website zie ik wel de 4 providers met wie ze wel samenwerken, daar zitten wij niet tussen. Mocht dit wel gaan veranderen in de toekomst, dan zullen wij zeker van ons laten horen.


Ik woon ook in Prinsenbeek en ben er na enig zoekwerk achter hoe het zit met glasvezel van Citius en bijv. KPN. Citius en aannemer BAM zijn hierover niet erg transparant.

KPN zou er goed aan doen zijn Prinsenbeekse klanten zsm te informeren over de relatie Citius-KPN en de KPN-plannen voor glasvezel- of andere techniek in Prinsenbeek in de nabije toekomst. Ik denk dat met name de oudere KPN-klanten aan deze info behoefte hebben. Zij kunnen worden “overvallen” door de schouwers van Citius/BAM die op dit moment langs de deuren gaan.

Groet

Ludo