Vandaag mail dat het glas aan staat. Kastje er op geschoven en geen internet. Groen power lampje en rood lampje brandt.
Hoi ​
Ik zou dan even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt! Dan lopen ze dit even voor je na.
Â
Er is intussen een monteur geweest die hetzelfde constateerde als ik, er is geen licht aan het eind van de vezel. Zijn collega zou binnen 4 uur gaan zien wat ze er aan moeten doen. Helaas lijkt dat niet te gebeuren, Allinq belde net voor een afspraak ergens volgende week. Beetje jammer dat KPN dit blijkbaar niet zelf kan en dat ik dus langer kan wachten.
Heb jij net een nieuwe glasvezelaansluiting? Of heb je al jaren glasvezel?Â
Net nieuw.
Dan is het project nog niet helemaal afgerond en opgeleverd. En dan is Allinq nog verantwoordelijk voor de goede werking denk ik. Over een paar jaar zou KPN het wel welf oplossen. Dat wil overigens nog niet zeggen dat het dan sneller gaat.
Duidelijk, we wachten het dan maar af. Is toch weer een dag extra thuis zitten.
Hopelijk is het straks de moeite waard.
Hoi ​
Het was gewoon niet af. Monteur geweest, heeft gepatcht in de straatkast en voila, licht.
Ai dat is wel even slordig dan ​
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.