Skip to main content

Begin oktober is er glasvezel aangelegd bij mij, door Glaspoort. 2 weken later kwam er een monteur van KPN voor de installatie. Hij schoof het glasvezel kastje op zijn plek, voorzag het van stroom en kon toen niets meer doen, want het alarm lampje brandde rood. Vervolgens na een telefoon gesprek met een collega, heeft hij een ticket aangemaakt en zou er binnen 4 uur iemand van Glaspoort komen. Die kwam niet. De volgende dag heb ik gebeld met KPN, telefoonnummer van KPN netwerk gekregen, daar weer het telefoonnummer van Glaspoort van gekregen, maar zij zijn onbereikbaar. KPN kan niets doen en Glaspoort is onbereikbaar. Top! Ik zag aan de overkant een man van Glaspoort, dus ik heb hem gevraagd of hij het kabel signaal kon doormeten. Hij zei me dat het persoonlijke las punt nog niet goed was. Ik weer bellen met Glaspoort, geen gehoor. Ik weer bellen met KPN. Super onaardige man aan de telefoon die mij aansprak met "mevrouwtje" en ik mocht zelf de aannemer niet bellen. Ook had ik nog koper, dus was het geen spoed. Opnieuw een afspraak met een kpn monteur gekregen, weer 2 weken verder. Eind oktober inmiddels. Kpn monteur kwam, super aardige jongeman. Opnieuw geconstateerd dat alarm lampje brandde en opnieuw kon er niets gedaan worden. Hij nam contact op met collega en die vertelde hem dat er iemand van glaspoort zou komen op 6 november. (Ik was niet op de hoogte van deze dus eenzijdige afspraak) Diegene is uiteindelijk niet geweest. Meerdere malen contact gezocht met glaspoort, zonder resultaat. Iets met van het kastje naar de muur gestuurd worden. Niemand is per e-mail bereikbaar en telefonisch dus ook niet benaderbaar. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Iemand hier ervaring mee? Tips?

Hoi @Sanne1304 

Een vergelijkbare ervaring hier. Glasvezel via Glaspoort in Zandvoort. En ook een KPN monteur die een rood lichtje constateert en contact opneemt met INFRA en zegt “ze komen vanmiddag nog". Helaas daarna ook een "no show”. Bellen met 0800-0402 en KPN Netwerk hielp ook niet direct.

Uiteindelijk werd ik na een paar weken gebeld door “KPN Netwerk Glaspoort” (085 2731836) om een afspraak te maken voor de volgende dag. Toen stond er inderdaad een medewerker van Selecta voor de deur (de uitvoerende aannemer). Het was snel opgelost toen bleek dat de glasvezel niet goed gelast was in het witte kastje in de meterkast. Na zo'n 10 minuten was dit hersteld (opnieuw gelast) en gaf het glasvezelkastje geen rood alarm, maar wel een groen “Connection” lichtje.

Was dat een nummer wat jij gebeld hebt? Zo niet, dan helpt het wellicht als jij dat nummer eens belt.


Hoi Ruud,

 

Bedankt voor de reactie.

 

Dat telefoonnummer zie ik voor het eerst!

Heel erg bedankt. 

Ik ga dat nummer eens proberen.

 

Groeten, 

 

Sanne 


Hi @Sanne1304, welkom hier. 

Wat fijn dat Ruud je op gang heeft geholpen. Is het nu gelukt? 

Voor de andere meelezers, hierbij de contactgegevens van KPN Netwerk

 


Hoi Alex, 

 

Nee, nog niet.

Het is zondag en niemand is bereikbaar.

 

Groeten, 

 

Sanne