Skip to main content

Hallo,

Onlangs hebben wij met ons huis bericht gehad dat wij zijn aangesloten op het glasvezel. Echter is er, nadat dit wel was afgesproken, niemand van KPN langsgekomen om de draden van de straat door te trekken naar de meterkast. We zijn benieuwd hoe wij dit bericht hebben ontvangen en of er nog steeds mogelijkheden zijn dat iemand kan inventariseren of en hoe het doortrekken naar de meterkast mogelijk is. We horen graag of dit kan!

Wat voor huis heeft u? Gewoon rijtjes huis? Of appartement ofzo?


Een appartement binnen een rijtjeshuis. Hoeft deze dan niet direct aangesloten te worden op onze eigen meterkast?


@SemJueKPN NetwerkNL - Service en Contactgaat over de glasvezelaansluitingen tot in de meterkast en sluit daar het glasvezelaansluitpunt aan. Vervolgens kunt u een abonnement afsluiten via o.a. KPN de provider.


Een appartement binnen een rijtjeshuis. Hoeft deze dan niet direct aangesloten te worden op onze eigen meterkast?

Euhm... heeft u een eigen huisnummer? Heeft u nu ook een eigen telefoon aansluiting?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!