Skip to main content

We hebben een abonnement afgesloten bij KPN, omdat we gaan verhuizen. Bij de glasvezelcheck geeft KPN aan dat deze beschikbaar is. Nu blijkt dat we 3 maanden moeten wachten op een monteur van de netwerkbeheerder. Na een telefoontje naar KPN werd mij uitgelegd dat we nog wel aan zouden kunnen sluiten op koper tijdelijk. Na te zijn doorverbonden vertelde de medewerker me dat ze dat niet gaan doen. Nu zitten we dus 3 maanden zonder internet, lekker handig als je thuiswerkt. KPN is niet echt behulpzaam in deze kwestie. 

Is Ziggo beschikbaar? Meteen annuleren bij KPN en Ziggo nemen. Laat KPN eerst nog maar een jaartje doormodderen met hun glasvezelaansluiting. Bedenk je even dat 3 maanden er heel makkelijk 5 kunnen worden.


Kom op KPN, geef ze tijdelijk mobiele data plus Digitenne.


Kom op KPN, geef ze tijdelijk mobiele data plus Digitenne.

3 maanden mobiele data en digitenne? Dat wil je toch niet? 😖


Goedemorgen @Mira55 en welkom hier op onze Community!

Dat is natuurlijk enorm zuur, daar hoeven we niet omheen te draaien. Ik had je graag van een ander antwoord/oplossing voorzien maar ben bang dat dit niet tot de mogelijkheden behoort, het spijt me :(

Is Ziggo beschikbaar? Meteen annuleren bij KPN en Ziggo nemen. Laat KPN eerst nog maar een jaartje doormodderen met hun glasvezelaansluiting. Bedenk je even dat 3 maanden er heel makkelijk 5 kunnen worden.

Ik doe het niet graag (de concurrent aanraden) maar gezien de situatie denk ik dat dit wel een hele goede oplossing is. 

 

Kom op KPN, geef ze tijdelijk mobiele data plus Digitenne.

Dat moet je denk ik niet willen voor een periode van enkele maanden, voor thuiswerken lijkt me dat ook verre van ideaal om met een mobiele hotspot te gaan werken. 


Ik denk dat KPN SuperUnlimited voor het hele gezin een oplossing kan zijn die kan voldoen. Mobiel internet heeft grote stappen voorwaarts gemaakt met 4G+ en 5G. Hangt wel af van de plek waar de klant woont, er zijn plekken met minder goede dekking. Laat ik het zo zeggen, geef een klant hier inspraak en ga niet vooraf bepalen voor de klant wat hij wel of niet wil.Â