Skip to main content
Binnenkort moeten we kiezen of we een glasvezel aansluiting willen. Daarmee gaat het abonnbementsgeld weer omhoog. Staat de vaste telefoonlijn apart van het glasvezel, en zo ja. kan ik dan de vaste telefoonopzeggen? Dat kan schelen in de kosten.

Het lijkt me dat vaste telefoonlijnen in de toekomst toch gaan verdwijnen.
Hallo @Elko , wat voor soort internetabonnement heb je nu bij KPN? xDSL?, Welk modem (merk en type) gebruik je daarvoor en zit je telefoon op het modem aangesloten?
Is het glasvezel waar ook KPN op levert???



Alle abonnementen zijn gelijk, ook qua kosten, voor glasvezel en voor koper (DSL).



Indien je kiest om vaste telefoon erbij te nemen dan kost dat € 1 abonnementskosten per maand extra.

Heb je nog een Alles in één dan is vaste telefoon inclusief.



Wordt het via glasvezel geleverd dan loopt ook je vaste telefoon (via de experiabox) daarover. De koperaansluiting wordt dan helemaal niet (meer) gebruikt.
Hi Elko, welkom op het forum.



Is het glasvezel waar ook KPN op levert???



Dit zou ik ook graag willen weten. Dat betwijfel ik namelijk aangezien wij zo goed als nooit extra kosten in rekening brengen voor het aanleg van glasvezel, laat staan voor diensten leveren over een glasvezelkabel van KPN.



Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken. 🙂



Binnenkort moeten we kiezen of we een glasvezel aansluiting willen. Daarmee gaat het abonnbementsgeld weer omhoog. Staat de vaste telefoonlijn apart van het glasvezel, en zo ja. kan ik dan de vaste telefoonopzeggen? Dat kan schelen in de kosten.

Het lijkt me dat vaste telefoonlijnen in de toekomst toch gaan verdwijnen.




Als het om een analoge lijn van KPN gaat, ISDN/PSTN, dan staat dit los van de glasvezel kabel. Uiteindelijk zullen deze analoge lijnen inderdaad verdwijnen.



Ik hoor graag van je.

Beste allemaal,

 

Ik heb inmiddels een brief gekregen van KPN waarin vermeld wordt dat  KPN hun glasvezeldiensten alleen  levert over het glasvezel via Rekam. 

Hierbij zijn mijn vragen wel beantoord.

Als ik verder vragen heb ga ik daar wel mee naar de KPN winkel.

Dank voor jullie reacties.

Elko

 


Graag gedaan uiteraard. Je mag je vragen ook hier stellen uiteraard. :)Â