Ok glasvezel wordt hier aangelegd as woensdag, maar Meterkast lijkt me erg sterk dat ie daar komt, want er zit daar helemaal geen stopcontact. Ik woon in een sociale huurwoning in een portiek, hoe gaan ze dat dan plaatsen, want de MTU kast of dat zwarte ding dat je er over heen schuift daar zit een adapter aan vast, heeft geen werking als er geen stopcontact zit. Meterkast zit in de gang dus nog geen eens in mijn woning. Beetje raar dit. Er is toen ooit iemand geweest 15 jaar geleden die mijn ethernetkabel van de meterkast door naar mijn huis heeft getrokken, heb net ff gekeken in die meterkast, weet bij god niet waar die kabel in gaat. Laat staan waar dat glasvezel komt
Beantwoord
Glasvezel geen stopcontact in Meterkast voor NTU kast
Beste antwoord door haydrionrayel
Hij is geplaatst, vind je het niet mooi, is toch mooi .. let niet op die muur, die muur is mislukt, boeie, kastje hangt, ik blij. Staat nu wel een plant voor

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.