Skip to main content

Ok glasvezel wordt hier aangelegd as woensdag, maar Meterkast lijkt me erg sterk dat ie daar komt, want er zit daar helemaal geen stopcontact. Ik woon in een sociale huurwoning in een portiek, hoe gaan ze dat dan plaatsen, want de MTU kast of dat zwarte ding dat je er over heen schuift daar zit een adapter aan vast, heeft geen werking als er geen stopcontact zit. Meterkast zit in de gang dus nog geen eens in mijn woning. Beetje raar dit. Er is toen ooit iemand geweest 15 jaar geleden die mijn ethernetkabel van de meterkast door naar mijn huis heeft getrokken, heb net ff gekeken in die meterkast, weet bij god niet waar die kabel in gaat. Laat staan waar dat glasvezel komt

Strips gaan hier vanuit de grond tot aan de bovenste, derde, woonlaag.

De strips (metaal) schermen de kabels af voor weersinvloeden en ook voor vandalisme.

vanaf de grond is bij iedereen maar niet bij mijn gedeelte omdat die onderbuurvrouw niet meewerkt

dus hebben ze het vanaf tweede woning gedaan en dan naar de mijne de derde


kan je geen contactleggen met die woonstichting lijkt me dat ze gewoon moet meewerken zeker voor zoan simpel iets 


kan je geen contactleggen met die woonstichting lijkt me dat ze gewoon moet meewerken zeker voor zoan simpel iets 

Als je dit topic hebt gevolgd dan zie je dat ik nu een glasvezel aansluiting heb en onderbuurvrouw niet


kan je geen contactleggen met die woonstichting lijkt me dat ze gewoon moet meewerken zeker voor zoan simpel iets 

Als je dit topic hebt gevolgd dan zie je dat ik nu een glasvezel aansluiting heb en onderbuurvrouw niet

dat zie ik ja echter hpe het gegaan is had niet gemogen die buurvrouw had gewoon de deur open moeten doen ipv deze constructie


Hoi @haydrionrayel, al met al komt alles goed. Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent en alles netjes is aangesloten en afgewerkt. Nu nog wachten op de daadwerkelijke overzetting van diensten op glasvezel.Â