Skip to main content

Hoi,

Ik was voorheen Telfort klant en ben dus automatisch KPN klant geworden (maar zag in mijnKPN dat dit wel een apart abonnement is). Nu ben ik ook recent verhuisd en is mijn experiabox v8 vervangen voor een v10. Een hoop wijzigingen/variabelen dus.

Via DSL werkt mijn internet gewoon prima. Vanochtend hebben 2 monteurs namens KPN Netwerk glasvezel geïnstalleerd en dan wil je dat ook gewoon gebruiken.

Ik heb dus zojuist de kabeltjes omgezet (experiabox uit, DSL kabel eruit, Rode kabel in het Nokia doosje en in de rode WAN poort van de experiabox, experiabox weer aan). Helaas blijft dan het internet lampje rood branden. Als ik lang genoeg wacht gaat het service lampje oranje branden.

Omdat ik (zoals velen) thuis aan het werk ben, ben ik afhankelijk van het internet. Daarom alles weer terug gezet en dan werkt het ook weer gewoon zoals voorheen. 

Nu is mijn vraag, moet ik gewoon even wachten, kan het liggen aan het telfort abonnement of moet er misschien nog ergens in een wijkcentrale iets gedaan worden?

De snelste manier op een antwoord in deze is bellen met het gratis nummer van de klantenservice 0800 -0402 en dan aangeven dat je een medewerker wilt spreken en  vervolgens waarvoor.

 

Heb je het glasvezel al 2 minuten stroomloos gemaakt