Skip to main content

Er werd aangekondigd dat we vanaf begin 2020 gebruik konden gaan maken v glasvezel v Kpn. Inmiddels is het eind 2020 en steekt er al vijf maanden een kabeltje uit de grond. Echter geen vervolg…..we hebben in deze straat al jaren dramatische WiFi dus kijken we erg uit naar eindelijk fatsoenlijk internet. Kunt u ons aangeven wanneer er eindelijk glasvezel komt op de joubertstraat in Gouda?
dank. 

Hier een reactie op eenzelfde vraag (let niet op de titel).

https://forum.kpn.com/internet-9/terug-naar-adsl-511726?postid=1097609#post1097609

En over niet voltooide glasvezel aanleg :

https://forum.kpn.com/internet-9/ontevreden-over-aanleg-glasvezel-511860?postid=1099154#post1099154


Ik heb eens even gekeken. Er is overal minimaal 50 mbit beschikbaar. Op de meeste adressen zelfs meer dan 100 mbit. Dat is gewoon goed.

U heeft het over "dramatische WiFi", dat heeft in beginsel helemaal niets met glasvezel te maken. WiFi gaat door de lucht. Niet over een kabel. WiFi zal dan ook niet verbeteren door de komst van glasvezel. 


De persoon in het onderwerp waar ik naar verwees wou van glasvezel naar koper wegens wifi problemen :-)


Hallo @PLBurger, welkom op het Forum. 

Mooi om te zien dat @KeesYagi en @Nick83 je al op weg hebben geholpen!

Ik snap dat je graag wilt weten hoe het ervoor staat wat betreft de aanleg van glasvezel in jouw straat. KPN Netwerk NL gaat over de aanleg van glasvezel, voor meer informatie hierover raad ik je dan ook aan om contact met hen op te nemen. Je kunt de contactgegevens hier vinden.

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de wifi-verbinding bij jou thuis. Heb je de Wifi Manager op onze website al eens doorlopen? Deze online tool helpt je om de wifi-verbinding te verbeteren. Lukt dat niet, dan zal er een gratis oplossing aangeboden worden zoals een gratis afspraak met een wifi-monteur of gratis Experia Wifi's.


@PLBurger We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer