Skip to main content

wanneer wordt er bij mij in de straat glasvezel aan gesloten kabels liggen er al

7333bv Apeldoorn

Hallo @bulldog55 , via onderstaande link kun je de planning zien:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/


Het is al beschikbaar volgens Fourstack en de website van KPN. (heb bij Fourstack huisnummer 7 gebruikt)


nee ik heb gekeken met 7333bv 3


nee ik heb gekeken met 7333bv 3

Ook op dat huisnummer is het beschikbaar. Klik maar hier.


Bij mijn zwager, postcode 7335, zelfde wijk,  stond voor gisteren aansluiten 'glas’ in de woning gepland, ze zijn nog niet eens in de straat wezen graven, de eerste planning was 26-2-2020.

 


Hoi @bulldog55 zoals @PeterG aangeeft moet er op dit adres al glasvezel liggen en kunnen we hierover inmiddels ook al internet leveren.


moet alleen nog worden aan gesloten maar ik weet niet wanneer

 


Zoals ik het zie kun je dit nu gewoon bestellen! Wij zorgen er dan voor dat je aansluiting geregeld wordt.


Allen: Tussen bestelbaar/beschikbaar en leverbaar zit een groot verschil. Tijdens de uitrol van glasvezel heeft KPN Netwerk NL de mogelijkheid opengesteld om vanaf 4 maanden voor de geplande aansluitdatum (dus echt de datum dat de aannemer in huis komt met de kabel) al een order te plaatsen ( @Thomas : NL9 order, dat zou je moeten kunnen zien volgens mij).

Ik heb ook even gekeken bij deze postcode: De kabels liggen klaar bij de gevel en een afspraak voor de huisaansluiting wordt binnenkort gemaakt of is al verstuurd. Heb je dan al een abonnement besteld bij KPN dan zal de aannemer van KPN Netwerk NL ook alvast diezelfde dag de patch in de wijkcentrale maken, en de NT ophangen zodat je als klant meteen verder kan zonder extra monteur.

Omdat de geplande datum voor de huisaansluiting binnen nu en 4 maanden ligt geeft Fourstack ook aan dat er al glasvezel beschikbaar is. En dat klopt want het is te bestellen. Het is echter nog niet leverbaar zolang de aansluiting in huis niet is gemaakt. De order kan dus wel worden gedaan en die blijft bij KPN Netwerk NL op gepland staan en loopt mee met de planning van de huisaansluiting zelf.