Skip to main content

Begin 2021 zou worden begonnen met de uitrol van Glasvezel in Bleskensgraaf. Daarna is het echter volledig stil gebleven. 

Is er al iets bekend over de (nieuwe) globale planning? 

Dat zal worden aangelegd door Digitale Stad. Ik denk dat je dus beter daarmee contact kunt opnemen.

https://www.digitale-stad.nl/regio/molenlanden/


Goedemorgen @Hanzeltje!

Top dat er glasvezel bij jou in de buurt komt! :blush:  Heb je meer duidelijkheid gekregen door de reactie van @Nick83?

Je kunt ook altijd contact opnemen met KPN Netwerk om navraag te doen. Zij regelen namelijk de aanleg van glasvezel voor ons. Op de site van KPN Netwerk kun je ook jouw adresgegevens invullen en dan vind je de status van de aanleg van glasvezel op jouw adres. 

Hopelijk weet je zo voldoende!


Helaas niet, José. Uit andere uitingen maak ik op dat KPN eea had overgenomen. Hun netwerkkaart geeft echter weinig inzicht en is nauwelijks in te zoomen, terwijl de recentste update van Digitale Stad nietszeggend en al ca. 9 maanden oud is.

Conclusie: dit gaat blijkbaar nog héél lang duren 😢


Helaas niet, José. Uit andere uitingen maak ik op dat KPN eea had overgenomen.

Digitale Stad heeft het over genomen. Bij het eerste glasvezel initiatief:

https://www.glasvezelmolenwaard.nl/

Was KPN niet beschikbaar en moesten we een abonnement afsluiten bij Solcon. Nou ja, er waren nog een paar andere opties, maar als je gewoon internet, tv en telefonie wilde, dan was Solcon eigenlijk zowat de enige optie.

Dat initiatief is eigenlijk zo ongeveer gestrand vanwege te weinig aanmeldingen. Toen kwam Digitale Stad erbij. Hierop is KPN wel beschikbaar 😊 gelukkig.

Dus toen Solcon vorig jaar vlak voor de kerst via de mail het abonnement automatisch wilde vernieuwen, inclusief bedenktijd van 14 dagen enzo, toen heb ik maar gauw gebeld naar Solcon en het opgezegd. 

Maar er zal vast wel een nauwe samenwerking zijn tussen Digitale Stad en KPN Netwerk.


Helaas niet, José. Uit andere uitingen maak ik op dat KPN eea had overgenomen. Hun netwerkkaart geeft echter weinig inzicht en is nauwelijks in te zoomen, terwijl de recentste update van Digitale Stad nietszeggend en al ca. 9 maanden oud is.

Conclusie: dit gaat blijkbaar nog héél lang duren 😢


Ik kan helaas niet zeggen hoe lang het gaat duren omdat ik daar geen inzicht in heb. Heb je al gebeld met KPN Netwerk? Je vindt hun contactgegevens onderaan de volgende pagina: Service en Contact | KPN Netwerk.