Skip to main content

Ik heb hier een folder binnen gekregen van E-fiber met het nieuws dat er glasvezel in de cpl gemeente gelegd gaat worden. Dit lijkt me slim om nu te doen gezien ooit het huis verkocht gaat worden en om dan glasvezel te hebben liggen.

 

Als ik kijk zijn er veel providers maar geen KPN!

Mijn vraag @ KPN,

kan ik alsnog van glas gebruikt gaan maken met KPN?

Hallo @Tstz, zeker met het oog op de toekomst snap ik dat je graag aangesloten wilt worden op glasvezel! Ook zonder deze achterliggende gedachte overigens :) 

KPN NetwerkNL gaat over alles wat het aanleggen en beheren van het glasvezelnetwerk betreft. Op de website vind je meer informatie en kan je jouw postcode checken. Je ziet dan meteen hoe de planning eruit ziet, en mocht er (nog) geen glasvezel in de planning staan, dan kan je je gegevens invullen zodat je op de hoogte gehouden wordt. 


@Alexandra, ik denk dat je de vraag verkeerd begrepen hebt. De vraag van @Tstz is namelijk gaat KPN glasvezel leveren over het E-fiber netwerk.

Op dit moment is dit niet het geval wat overigens te lezen is op jullie eigen KPN website.


@Alexandra idd, gaat KPN over dit glasvezel leveren, dan kan ik met een gerust gevoel jullie gaan verlaten, als jullie wel glas gaan leveren blijf ik graag bij KPN natuurlijk (zonder een zoekopdracht van u om er zelf naar op zoek te moeten gaan btw ;)