Skip to main content

In Doorn ligt een glasvezelnetwerk van Delta/caiway, wanneer kan ik glasvezel internet van Kpn krijgen via dit netwerk. Ik word wel telefonisch benaderd om over te stappen maar kpn. com geeft aan dat ik alleen gewoon internet kan krijgen op mijn adres. Ook word er in Doorn via posters in abri, s reclame gemaakt voor glasvezel internet. 

Via de glasvezel van Caiway/Delta zal het mogelijk worden als KPN word opgekocht door KKR, je kent ze wel van de overname van V&D, het leegmelken en doorverkopen, maar 3 euro per aandeel, totaal een 18 Miljard en de 5 Miljard schuld overname is niet genoeg gebleken.😉😉


Graag constructieve reacties


KPN levert alleen glasvezel over zijn eigen netwerk.
Wellicht is Solcon(dochter van KPN) wel beschikbaar


Dank je voor deze info


Welkom op het forum @Kicker1956, wij kunnen niet leveren via dat netwerk inderdaad. We zijn niet alleen op ons eigen netwerk actief zoals Brian zei, we kunnen over een aantal andere glasvezelnetwerken leveren: Lokale glasvezelaanbieders waar KPN mee samenwerkt. Delta/Caiway staat er niet bij, bij jou kunnen we geen glasvezel leveren. Mogelijk is er wel iets mogelijk via de koperverbinding, mocht je dat willen.