op 22 november 2024 is het glasvezelpunt bij ons geïnstalleerd. Wanneer komt wie om het NT-kastje aan te sluiten? Overigens is de status nog "glasvezel in je straat" en niet "Glasvezel in je woning", hoe kan dit gecorrigeerd worden?
Heb je het NT-kastje al ontvangen? Zo ja, dat kun je tegenwoordig vaak zelf aansluiten. Maar als de status nog niet is bijgewerkt kan dat ook de reden zijn dat je nog geen NT hebt ontvangen. Je kunt dan even bellen naar 0800-0402, dan kunnen ze eea in gang zetten of je op z'n minst verdere status info geven.
Dank voor je reactie. Het NT-kastje heb ik nog niet ontvangen. Met 0800-0402 heb ik reeds contact opgenomen alleen lukt het me niet om daar iemand te spreken. Ik ontvang slechts linken om mij nader te informeren waarna de verbinding wordt verbroken. Ik veronderstel dat de huidige foutieve status ban mijn bestelling de voortgang van de procedure (het opsturen van he NT-kastje dan wel het langs sturen van een monteur die dat doet) blokkeert. Vraag is alleen hoe en door wie kan ik die status laten wijzigen
Door wie is de glasvezel aangelegd, door KPN Netwerk of door Glaspoort? Zij moeten de glasvezel eerst gereed melden voordat providers als kpn er de beschikking over krijgen. KPN Netwerk is een ander bedrijf dan de provider kpn (van dit forum). Kijk op de betreffende website wat de status is. Soms is de glasvezel al wel afgemonteerd maar moeten er hogerop in de verbinding nog acties uitgevoerd worden voordat de gereedmekding gedaan kan worden.
Hoi
Ik zie dat er al mooi meegedacht wordt door Henk! Je kunt mijn telefonische collega's ook bereiken met een belafspraak, dan hoef je niet te wachten aan de telefoon.
Verder moet een hoop informatie te vinden zijn op netwerk.kpn.com maar die link had je denk ik al wel gehad.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.