Skip to main content

Beste KPN,

Deltafiber is in 5941 Velden aktief om glasvezel te introduceren. Heb bedenkingen omdat ik dan mijn kpn e-mailadressen moet veranderen en niet zeker ben hoe het verder moet met mijn KPN TV pakket. Kunt u adviseren wat te doen en is er wellicht een kans dat KPN hier binnenkort met glasvezel komt?

Ben overigens tevreden met service van KPN.

Hartelijke groet

PS 

 

Admin: Nieuw topic voor je aangemaakt. 

Wel glasvezel aan laten leggen. De kans is aanwezig dat KPN over een paar jaar toch beschikbaar is op dat glasvezel, en dan het heel jammer dat u het niet in de meterkast hebt liggen.

Misschien is het mogelijk om het aan te laten leggen zonder dat u over moet stappen naar een provider die op dat glasvezel levert. Dan kunt u gewoon bij KPN blijven, die dan gewoon over de telefoonlijn blijft leveren.

Een andere optie is het goedkoopste abonnement te nemen voor 1 jaar, waar u verder geen gebruik van maakt. En dan opzeggen na 1 jaar. Kost een paar honderd euro. Maar je hebt het wel in de meterkast liggen.


Hi @46PeterS12, welkom hier. 

Volgens mij werkt Delta net zoals Netwerk NL als het om de aanleg gaat. Als er 35% is gehaald wordt iedereen aangesloten, vraag dit anders daar even na op de informatieavonden. Ik weet dit namelijk niet 100% zeker. 

Verder legt Nick het goed uit. :relaxed: